• Sirling

Dj- vla Aladdin!

I alla fall för oss Iphonesurfare är aladdinreklamen överallt i rutan o tar tid att klicka ner varje gång! Bojkotta Aladdin!

• Svar på tråden Dj- vla Aladdin!
  • sirisdotter

Har absolut inget annat än en vanlig laptop - Alladin trakasserar mig också!

• Sirling

Usch då! Jag loggar ut o återkommer till Fl när popuperna har försvunnit! Tur det finns godare julchoklad att köpa o göra!

• 2Fina

Ja, varenda länk och varenda tråd man går in på eller klickar på så kommer ALADDIN upp först, störigt! Gör något åt detta TACK!

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Mahoc

Tror att jag helt ska avstå från aladdin denna jul som straff.

• Bullpup

Jo för det är ju förmodligen Marabous fel att nån nolla kodat sidan, smart tänkt......

• Mahoc
    Bullpup skrev 2009-11-16 11:14:46 följande:
    Jo för det är ju förmodligen Marabous fel att nån nolla kodat sidan, smart tänkt......
    Nej det var på skoj
  • Redaktör

Hej!

Stort tack för att ni uppmärksammar det här! Så här ska det naturligtvis inte vara - något har blivit tekniskt fel med inställningarna. Vi har nu justerat så att pop-up:en bara ska synas en gång per session och håller på att se över vad vi mer kan göra.
    Vi ber om ursäkt för irritationen det här har skapat.

Vänliga hälsningar
    Redaktionen

Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Sirling
    Bullpup skrev 2009-11-16 11:14:46 följande:
    bryr mig inte vems felet är, det är deras företagsnamn som står där varje gång!
  • 2Fina
    Redaktör skrev 2009-11-16 11:34:10 följande:
    Hej!Stort tack för att ni uppmärksammar det här! Så här ska det naturligtvis inte vara - något har blivit tekniskt fel med inställningarna. Vi har nu justerat så att pop-up:en bara ska synas en gång per session och håller på att se över vad vi mer kan göra.Vi ber om ursäkt för irritationen det här har skapat.Vänliga hälsningarRedaktionen
    Tack för att ni läst och ändrat!!
  • 2Fina

Upptäckte att det inte alls är ändrat, får upp Alladinreklamen fortfarande, kanske inte vid varje klickning men vid varannan

• Trollet Ludenben

den jävla reklamen kommer ju fortfarande. Släng bort den skiten innan jag bojkottar hela fl

Älskade ungar Frodo 021001 och Elias 090224
  • Prisssan

Reklamen har dykt upp fem gånger hos mig nu sen 6 30 då jag loggade in... var det inte fixat?

I think I´m paranoid and complicated....
Svar på tråden Dj- vla Aladdin!