• lilla p i världen

någon som vet något om barnvagnar från ABC-design?

letar barnvagn och råkade surfa in på en tysk sida som hade snygga och billiga barnvagnar från ett märke som heter ABC-design. en komplett vagn (ABC Design Cobra 3-hjulig) med både liggdel och vändbar sittdel för 299 euro. denna vagn säljs vad jag förstår ingenstans i sverige och jag kan inte heller hitta någon information om erfarenheter av denna vagn. någon som vet något om märket?

• Svar på tråden någon som vet något om barnvagnar från ABC-design?
  • LinnH

Våra vänner har en sådan och de verkar vara nöjda. Jag tyckte dock att den ser väldigt sliten ut redan efter några månader, så vi valde att inte köpa en sådan , även om priset som du säger är väldigt lågt! Vi frågade även i en barnvagnsaffär om de visste något om det märket och hon bara skakade på huvudet och sa att kvaliten är jättedålig...

• jakey

Jag har inte haft just den men köpte en annan vagn från ABC design som jag inte använde speciellt länge...Dålig kvalite och svårstyrd...Det finns ett ställe i Göteborg som säljer dessa, jag tror det heter barnvagnsfabriken...låg vid sandarna innan men jag tror det har flyttat ut till mölndal någonstans....

• Dzaga

Halloj!
    Jag har en Abc-design 3-tec.
    Vi e Supernöjda med den! Den e galet lättstyrd, e man i affärer så e den smidig.

Vi har faft våran i 5 månader, och jag måste säga att den ser som Ny ut=D
    Och Jo då dom säljs i Sverige, men då kostar den Chassi+gondol(liggdel) för nästan 6000:-
    Affären heter Baby1 och ligger i Veddesta centrum i Järfälla. (En affär som säljer iaf)

Jag rekomenderar, men då denna modell! "3-tec"

Ps: Vi köpte vår i polen för 6000:- fick vi, (och allt monteras på samma chassi) Första bilbarnstolen, liggdelen, och sitt delen(som snart åker på)

Sen e den SNYGG och så Grymt lätt o packa i bilen!
    Vi kör en wv New beetle! Alltså en Inte så stor bil!
    Men den packar ner i bagagen PERFFA=D

Finns bild på vagnen i mitt galleri=D
    HA DET BÄST

Svar på tråden någon som vet något om barnvagnar från ABC-design?