• 2babiesmom

vilken potatis till julbordet???

Lite dum fråga känns det som men jag har hjärnsläpp. Brukar man ha fast eller mjölig potatis på julbordet? Som kokt nu menar jag.....
    Vet inte ens hur jag gjort de andra jularna..... senil!

• Svar på tråden vilken potatis till julbordet???
  • Hallonröd

Men det spelar väl ingen roll? Är det inte vad man gillar som avgör?...{#lang_emotions_wink}

// Bad sound kills good music...
  • Dilong
    Queenie70 skrev 2009-11-16 18:18:27 följande:
    Mjölig tycker jag...
    JA! Klart godast, men svår att få perfekt.
  • Jag o mina killar

Fast!! Finns inget värre än mjölig potatis över huvudtaget

• hannis

Inte alls tycker jag. Vem vill äta kokt potatis på julbordet när det finns så mycket annat gott att äta? Jansson tex...

• Queenie70

Man måste ju ha potatis till sillen å laxen ju...annars blir det ju halvt på nå vis

hannis skrev 2009-11-16 18:21:22 följande:
    Inte alls tycker jag. Vem vill äta kokt potatis på julbordet när det finns så mycket annat gott att äta? Jansson tex...
  • Queenie70

Man måste ju ha potatis till sillen å laxen ju...annars blir det ju halvt på nå vis

• Queenie70

• Dilong
    Queenie70 skrev 2009-11-16 18:25:38 följande:
    Tar du sill o potatis tre gånger?!
  • Queenie70

Senapsill, glasmästarsill, hemgjord sill

Dilong skrev 2009-11-16 18:27:38 följande:
    Queenie70 skrev 2009-11-16 18:25:38 följande:
    Tar du sill o potatis tre gånger?!
Svar på tråden vilken potatis till julbordet???