Manliga bröst
Hej. Är en medelålders kille som har bröst B kupa, så jag använder BH dagligen. Min partner (kvinna) tycker det är helt OK och t.o.m lite sexigt. Skulle vara kul att höra vad ni kvinnor anser om det? Tacksam för lite diskussion. Mvh BH killen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:13
OK.Kanske uppfanns för kvinnor i första hand, men det finns ju män som behöver det. Är inte trans eller homo, har kvinna så jag är 100% hetero men det ger stöd och skyddar bröstvårtorna mot skavning. Har jag bara skjorta utan BH så blir jag öm i vårtorna. Rätt eller fel går ju att diskutera, men för min del känns det bättre.Använder inga andra kvinnokläder.Och ser ut o är väldtigt macho.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:17
Hej Aleksa märker inte ord så men klär mig ej som kvinna. MVH
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:19
Fia går ej igång på det. Kanske skrivit i fel forum? Isåfall förlåt, visste inte riktigt vart det hörde hemma.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:23
Aleksa, om man har Bkupa så sticker brösten ut lite o då kan man bli öm om vårtorna, men har man inte bröst så ömmar det säkert inte.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:29
Hej Marjalena, tight linne funkar inte men en åtsittande sport BH döljer det mesta med skjorta över, men har man en partner så syns det ju ändå, går aldrig att komma ifrån, o då måste man ha en partner som älskar personen som den är.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-16 22:46
Fia. Skulle ej kunna tänka mig o ha vadderad BH då ser det ju ut som Ckupa o det vill jag inte. Och angående ömmande bröstvårtor så kanske jag är enda killen som har det vet ej.Men så är det, vi är alla skapta olika, o i vissa fall så är det väl bra, men då får jag väl vara glad att jag har en kvinna som älskar o respekterar mig för den jag är.