• Anonym (Fin rumpa?)

Killar!? Har alla tjejer en "fin" rumpa!?

Jag vet ju att många killar älskar rumpor. Min sambo har alltid älskat min rumpa, han säger att den är så sexig och liten , vill alltid vara där och klämma. Jag är visst nöjd med rumpan, och den är absolut fin efter två förlossningar.

MEN! Vad är egentligen en fin rumpa? Förstår att det är olika , en smaksak.. Sambon säger att antingen ska en rumpa vara stor eller liten. Mittemellan är inte bra.

Och har egentligen inte alla en "fin " rumpa?

Ibland är det så svårt att förstå er män, så måste ju fråga lite

• Svar på tråden Killar!? Har alla tjejer en "fin" rumpa!?
  • B l o n d i e

Jag har fått en del komplimanger för min rumpa och då är det för att den är (enligt de)fast, tight, liten och med lite svank så att rumpan putar lite. Sen är det väl som med allt annat, att smaken är som baken vet att min bror gillar lite större, rejäla rumpor.

• Anonym (Fin rumpa?)

Då har du och jag nog väldigt lika rumpor Och ja, smaksak såklart...

B l o n d i e skrev 2009-11-16 21:16:40 följande:

Jag har fått en del komplimanger för min rumpa och då är det för att den är (enligt de)fast, tight, liten och med lite svank så att rumpan putar lite. Sen är det väl som med allt annat, att smaken är som baken vet att min bror gillar lite större, rejäla rumpor.
  • B l o n d i e

Anonym (Fin rumpa?) skrev 2009-11-16 21:24:07 följande:

Då har du och jag nog väldigt lika rumpor Och ja, smaksak såklart...B l o n d i e skrev 2009-11-16 21:16:40 följande:
  • Anonym (rumpa)

Nu är jag tjej men hoppas att jag också får ha åsikt om vad som är en fin rumpa.

Själv tycker jag att en fin rumpa är fast och putig, sen kan den vara liten eller lite större eller medelstor men så länge den putar och är rund är den fin, sen så ska den såklart passa till resten av kroppen.

Jag tycker inte att platta rumpor är så fina utan det ska som sagt vara lite put på dom, och det gäller både tjejer och killar.

• Anonym (Fin rumpa?)

Men hallå killar? Få höra nu!

• SuneB

Det är svårt att säga hur en fin rumpa skall se ut. Som TS:s sambo säger så kan jag också ibland få för mig att den skall vara liten eller stor, inte mittemellan. Men det är inte helt sant heller. Det finns mycket fina mittemellanrumpor också. Som rumpfixerad har jag många gånger lämnat och funderat på vissa rumpor. Jag har inte kunnat bestämma mig för om de är små eller mittemellan. Sådana avancerade tankar dyker upp i mitt huvud ibland. Och det är just sådana situationer som gör att jag vet med mig att det inte hänger på rumpans storlek. Och jag skulle inte lämna och fundera på sådana jag inte gillar.

Inte heller hänger det på hur mycket den putar. Jag har sett en del helt otroligt fina platta rumpor. Det enda jag kan säga med säkerhet att den inte får påminna om manliga rumpor. Jag kan inte ge några riktigt tydliga svar. Men rumpor är det bästa som finns.

• Tette86021

Jag tycker att de flesta rumpor är snygga tror jag, speciellt om dom är runda och inte för små... sen finns det ju platta rumpor och dom gillar jag inte alls...

Dock tjej men ändå=)

• Balder69
    Tette86021 skrev 2009-11-16 23:01:59 följande:
    Jag tycker att de flesta rumpor är snygga tror jag, speciellt om dom är runda och inte för små... sen finns det ju platta rumpor och dom gillar jag inte alls... men
    Håller jag med om..
  • Anonym (Fin rumpa?)

Tack för svaren alla

Ja, jag håller med er i tråden... Svårt att säga vad som egentligen ÄR en fin rumpa. Jag tycker ju iofs själv att min rumpa är fin Och den är jag nöjd med....

Men en HELT platt rumpa går aldrig hem i mina ögon...

Måste säga att jag såg Elin Kling, mode bruttan som stylar Idolerna i tv4. Var sambon som uppmärksammade mig på att hennes rumpa var HELT platt! Och när jag kollade var den verkligen det,och då menar jag PLATT!! Fanns inget, helt rakt.. Hihi såg lite skoj ut

Men jag tycker också att rumpan ska passa till kroppen, men så jävla hett också med en skitsmal men kurvig tjej med värsta beyonce asset .. Ok.. inte riktigt kanske..

• KalleKn

Väldigt få tjejer har snygga rumpor, de flesta har en ok rumpa.

Sen lyckas väldigt många just nu att sabba sina rumpor med direkt hemska jeans. Ni vet dom där med fickorna långt ner, låg midja. Det kan få en helt sjysst rumpa att se fördjävlig ut.

Svar på tråden Killar!? Har alla tjejer en "fin" rumpa!?