• Rockkarlsson

Bakgrund till julkort?

Det börjar ju bli dags att ta julkort på dottern att sen skicka på framkallning. Vet bara inte vad man ska ha för bakgrund på kortet? Lite tidigt att plocka fram julgranen just för att ha den bakom henne.
    Vad kan man ha??

• Svar på tråden Bakgrund till julkort?
  • CC71

en eld i en öppenspis bakom henne och några röda julgranskulor som hon leker med, fantastiskt fint.

• Rockkarlsson
    CC71 skrev 2009-11-16 23:00:26 följande:
    en eld i en öppenspis bakom henne och några röda julgranskulor som hon leker med, fantastiskt fint.
    Åh det skulle ju blitt superfint men en öppen spis har vi ingen och ingen i närheten som vi känner heller :(, men det där med julkulor lät bra :).
  • CC71

tänd lite ljus på en bricka som står liten bit ifrån henne, o sen lite kulor.

• Rockkarlsson
    CC71 skrev 2009-11-16 23:05:39 följande:
    tänd lite ljus på en bricka som står liten bit ifrån henne, o sen lite kulor.
    Ja det kan man ju göra, tack för tipset :D.
  • DenDär

Jag använder mig av fårskinn som han sitter på och ett vitt lakan bakom för jag vill inte ha någon störig bakgrund till mina

• Pochahontas

Ifjol hängde jag upp ett stort vitt lakan i fönstret och satte ungarna i vår säng framför. Sen gjorde jag det "juligt" i Photoshop.

Julkort 2008.jpg(klickbar bild)

Det finns ju många färdiga mallar på olika sidor där man bara lägger in sitt foto och sen beställer julkorten. Om man inte är så hemma i nåt bildbehandlingsprogram, menar jag.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • SnuggleBaby

Jag lade min dotter på rött tyg som även var upp efter väggen. Slog in lite paket och lade brevid henne. Hade även en skål med nötter, halmbockar och en tomte. Blev mysigt!

Svar på tråden Bakgrund till julkort?