Fler som mår illa på kvällen??
Jag är nu i vecka 6 (5+4). Har sedan igår kväll börjat känna mig väldigt väldigt trött och mår illa. Brukar väl vara så att man ska må illa på morgonen. Eller finns det fler som känner av illamåendet på kvällen?
Jag är nu i vecka 6 (5+4). Har sedan igår kväll börjat känna mig väldigt väldigt trött och mår illa. Brukar väl vara så att man ska må illa på morgonen. Eller finns det fler som känner av illamåendet på kvällen?
Hej hej,
Ja, jag mådde/mår mest illa på kvällen. Mår lite illa på morgonen också, men mera på kvällen. Jag har kommit fram till att på mig så styr tröttheten över illamåendet. Ju tröttare jag är desto mer illa mår jag...
Men det börjar bli lite bättre med allt det där nu... är i v. 11
Låter som det kan vara nå som stämmer in på mig också, för jag är jättetrött på kvällen å då kommer illamåendet. Håller på att somna nu..hihi Sover inte så bra på nätterna för jag vaknar hela tiden av att jag är så kissnödig..
Ja, det där med "kisseriet" är ju ett problem, vill helst inte dricka så mycket vatten, men jag är ju supertörstig hela tiden, även på nätterna, så det blir ju till att springa...
Sov Gott!
men sååå mycket dricker jag inte på kvällen... men det ingår väl i graviditeten... hihihi Men det är ju nå positivt att se fram emot iallafall..
Längtar bara att magen ska börja växa....
Jag mår också mest illa om kvällarna numera.
Och jag som har varit en väldigt trött nattuggla har börjat bli kvällstrött.
Dessutom blir jag åksjuk hur lätt som helst. Jobbigt!
jag mår jätte illa om kvällarna, men jag kan inte spy... Har inte kunnat det sen jag var liten, men känns jäkligt jobbigt ändå... I min förra graviditet så mådde jag inte illa alls, så det kanske också är lite därför jag tycker det är jobbigt...
För mig har illamåendet varit som värst på kvällarna. Nu är jag i v.19 och det mesta har gått över men när jag blir trött på kvällen kan det ibland fortfarande komma en släng av illamående.
jag har oxå varit mest illamående på kvällen/natten, men även under dan. Har som tur är inte spytt - Ännu! är i v 10 och jag tycker det har börjat lugna sig något.
Jag spydde i 11 veckor, bara på kvällen. Mådde egentligen som bäst från det att jag vaknade tills klockan blev runt 16.00.
Jag mådde jätte dåligt hela dagen och natten tidigare i min gravidetet... vaknade t.o.m på natten o kräktes. En väninna till mig är likadan, dålig hela dygnet... Hoppas ditt illamående går över snart iaf :)
Hur var det nu igen.. En tjej om man mår illa på kvällen och en kille om man mår illa på morgonen. Själv mådde jag endast illa på kvällen så det här med "morningsickness" är nog överreklamerat!! Mår ännu ibland illa på kvällarna och är nu i v. 39.
Mådde aldrig illa på morgonen utan bara eftermiddagar och kvällar, fram till vecka 12. Då försvann allt illamående! Spydde dock bara en gång, och den dagen hade jag slarvat med maten, så jag fick skylla mig själv. Det hjälpte för mig att äta lite och ofta när jag mådde illa. Nu är jag i vecka 15 och mår jättebra.
Här är en som kräkte i FEM månader. Mådde alltid bra på morgonen men på eftermiddag, kväll och ibland på natten mådde jag skit!
Men e värt det!!!!!
Jag mådde jätteilla på kvällar då jag mådde illa, efter v 12 vände de och nu mår jag illa på morrnarna