• Anonym (tjejen)

Har ni hållt på i röven på era killar?

Ja, det undrar jag, är det någon som har slickat eller stoppat in ett finger i era killars rövar?
    Hur tycker ni att det var? Gillar han det?

Jag har slickat min kille i röven, han tyckte om det men han tyckte att det kittlades, sedan försökte jag stoppa in ett finger men det var inte uppskattat

Och snälla inte femhundra svar om "uääk, vad äckligt!" jag vill ha svar från er som HAR gjort det helst, och inte från folk som inte har gjort det och tycker det är äckligt - ointressant.

• Svar på tråden Har ni hållt på i röven på era killar?
  • Anonym (Jess)

Nej men på min flickvän.

• Anonym (tjej)

har inte slickat, men har smekt utanpå...

• Anonym (ass)

Jepp, deras "g-punkt" sitter ju där! Helt klart uppskattat. Min pojkvän skröt till sina vänner att han träffat någon som vet var killars punkt sitter. Har dock bara testat finger men vill gärna testa mer.

Finns en annan tråd ang samma ämne typ;
    www.familjeliv.se/Forum-9-193/m48748697.html

• Anonym

Han gillar att bli slickad och smekt där.. När jag suger av honom brukar jag stoppa in lillfingret. Då kommer han på en gång :)

• Anonym (provar sig fram)

sambon vill gärna att jag smeker lite och nu senast använde jag en liten vibrator som jag bara höll utanpå medans jag sög av honom.
    Kan säga såhär, själv är jag inte redo att gå längre än så och jag tror inte han vågar be om mer heller. Men vi är nog sakta men säkert påväg mot lite mer vågade saker :) Får låta det ta tid bara.

• Anonym (Ja)

Ja, har slickat, fingrat, satt på med strap-on och försökt fista honom. På hans eget initiativ såklart.

• Anonym (carola)
    Anonym (Ja) skrev 2009-11-18 17:25:55 följande:
    Ja, har slickat, fingrat, satt på med strap-on och försökt fista honom. På hans eget initiativ såklart.
    samma här.jag gör det gärna och blir själv upphetsad av det.bäst att vara anonym om det,annars kommer nog lynch mobben samlas i gästboken;)
    det är inte alls äckligt.man duschar ju först såklart.våga prova!
  • Anonym (gjort)

jag har gjort det på ett gammalt ex, men det vart så att han bara ville ha de och glömde bort mej...min nuvarande vill men säger inget men jag klarar inte av det, å är rädd att de ska bli samma sak igen.

• Anonym

Min förra kille gillade det, ett finger som stimmulerade g-punkten, jag tyckte dock det kändes lite obehagligt om man hade långa naglar.

• Anonym (jag med)
    Anonym skrev 2009-11-18 19:41:14 följande:
    Min förra kille gillade det, ett finger som stimmulerade g-punkten, jag tyckte dock det kändes lite obehagligt om man hade långa naglar.
    Jag tycker oxå det känns lite obehagligt med mina långa naglar. Dels för att jag är rädd att "rispa" honom, och dels att jag är rädd att inte få bort ev. "skit under naglarna"!
    Men min man han njuter, av tunga, fingrar, vibrator! Är lite inne på att skaffa strap-on, men vi har inte handlat ngn än....kanske skulle passa på o ge han en i julklapp...;)
    Vore en najs avslutning på julafton, när barnen lagt sig!
Svar på tråden Har ni hållt på i röven på era killar?