• saraA88

riverside / andra avenyn

jag bara älskar dom programen..... måste se varje gång det kommer ett program :D .

ang riverside , tycker attt den där patrik är lite skum :S

ang andra avenyn , alla är ihop me alla . rigrid o per passar absolute inte tillsammans han är värsta gubben o hon äär runt 40 typ , programet börjar spåra ut lite faktiskt :P

berätta va ni tycker om programen o så :)

• Svar på tråden riverside / andra avenyn
  • rockbrud82

jag hatar den jävla katarina som terrar rasmus när han gjort klart för henne att de e ull ahan vill vara med, till råga på allt e hon gravid också... suck fattades bara det... om det nu inte e som hon ljuger, nä den slampan e inte min favvo... fruktansvärt ihärdig o efterhängsam människa...

sen e per så hemsk som lagt över all skulden på lotta, hoppas hon kommer tillbaka o att dennis förlåter henne.

roxanna e väl för härlig som hjlper kitty att hitta sin dotter, hoppas nu de va rätt ställe bara o att kärringen talade sanning. men det får vi se i nästa avsnitt! =)

• Swinghunny

Har missat de sista två avsnitten av Andra avenyn!! Men vaddå?! Är katarina gravid? Med Rasmus? Jisses vilken soppa!

Life is like a rollercoaster!
  • rockbrud82

japp de va så det slutade igår, rasmus hade berättat på nyårsafton för ulla att han legat med katarina, då gick ulla hem till familjen björn o ställde fram vinflaskor på bordet så att rasmus skulle tro att hon druckit. sen när han kom hade hon inte det, va nog bara för o skrämma han lite, när dom gick därifrån sa hon till katarina: låt nu bli min man, snälla" eller nåt sånt, då sa katarina till rasmus:"jag e gravid" o rasmus skakade på huvet så gick han o ulla...

gud va korkat av dom rasmus o katarina att dom inte ens använde kondom! vuxna männiksor, så oansvarigt, man vet ju aldrig var hon har varit liksom...

• Trollet Ludenben

Här är en till som följer andra avenyn och riverside... Katarina är en jävla markatta men Rasmus får skylla sig lite själv som inte hade kondom. Bara inte Ulla börjar dricka nu igen. Den storyn var så långdragen.
    Men att Katarina var ute efter att bli gravid var så uppenbart från första början. Lite dåligt att man kunde räkna ut de och bara satt och väntade på att det skulle hända.
    Men haha gött att det har kommit ut om Greger

Älskade ungar Frodo 021001 och Elias 090224
  • Swinghunny

Tänk vad lätt det är för vissa att bli gravida *muttrar* nåja. Jag jobbar så konstiga tider så jag missar alltid flera avsnitt på rad! Mkt irriterande! Hoppas att hela serien kommer ut på DVD sen så man kan titta i lugn och ro!

Tycker också att det är taskigt av Per att skylla på Lotta (sin egen dotter)! Han är ju lika skyldig han!

Hoppas att dom hittar Kittys dotter! Hur gammal skulle dottern vara nu? (har missat detta).

• Trollet Ludenben
    Swinghunny skrev 2009-12-09 07:23:35 följande:
    Tänk vad lätt det är för vissa att bli gravida *muttrar* nåja. Jag jobbar så konstiga tider så jag missar alltid flera avsnitt på rad! Mkt irriterande! Hoppas att hela serien kommer ut på DVD sen så man kan titta i lugn och ro! Tycker också att det är taskigt av Per att skylla på Lotta (sin egen dotter)! Han är ju lika skyldig han! Hoppas att dom hittar Kittys dotter! Hur gammal skulle dottern vara nu? (har missat detta).
    Du kan kolla på webben svt play eller prima om du missar avsnitten. Vi kollar aldrig på avsnitten på tv för de kommer då vi inte har möjlighet att se (både jag och sambon följer den ).
    Den kommer inte på DVD för det handlar om rättigheter till musiken. Den musiken de använder i avsnitten har de bara rätt till en viss tid.

De har hittat Kittys dotter och det är en himla soppa med det med. Hon är 14 år nu... tror jag.
  • Trollet Ludenben
    Swinghunny skrev 2009-12-09 11:36:27 följande:
    Tack för tipset! Ska genast in och kika!!!
    svt.se/2.65852/andra_avenyn

här är direktlänk
  • rockbrud82
    Trollet Ludenben skrev 2009-12-09 07:10:35 följande:
    Här är en till som följer andra avenyn och riverside... Katarina är en jävla markatta men Rasmus får skylla sig lite själv som inte hade kondom. Bara inte Ulla börjar dricka nu igen. Den storyn var så långdragen.Men att Katarina var ute efter att bli gravid var så uppenbart från första början. Lite dåligt att man kunde räkna ut de och bara satt och väntade på att det skulle hända.Men haha gött att det har kommit ut om Greger
    ja visst får han skylla sig själv, rasmus. o han ska va psykiater! eller va han nu e för nåt... troligen kommer väl katarina behålla barnet eftersom de va det hon va ute efter från början... minns hennes psychoblick en gång när roland sa att ulla o rasmus hade svårt att få barn, "ja, de va tråkigt för ulla..." god, I hate her! tur de bara en en tv-serie...

va e riverside? en annan serie eller? fan va man missar mycket, men de e svårt o hinna med tv ibland med 3 kids :)
  • Trollet Ludenben
    rockbrud82 skrev 2009-12-09 16:22:19 följande:
    ja visst får han skylla sig själv, rasmus. o han ska va psykiater! eller va han nu e för nåt... troligen kommer väl katarina behålla barnet eftersom de va det hon va ute efter från början... minns hennes psychoblick en gång när roland sa att ulla o rasmus hade svårt att få barn, "ja, de va tråkigt för ulla..." god, I hate her! tur de bara en en tv-serie... va e riverside? en annan serie eller? fan va man missar mycket, men de e svårt o hinna med tv ibland med 3 kids :)
    ja, katarina är en sån där hatperson

riverside är en paralellserie till andra avenyn. Kim är med där med. Den handlar om ungdomarna mest. Det är en kille som gjort ett manus till en film han håller på att göra och det mesta kretsar runt det just nu. Tyckte den var apdålig i början men nu har jag liksom kommit in i den och tycker att den är ganska bra Från början sändes den bara på webben men nu tror jag även att den går på svt24.
  • Choklad och Nötter

Läste nånstans att Riverside ska läggas ner. Kollade på den i början men tröttnade. Följer numera bara Andra Avenyn.

• saraA88

tycker synd att dom la ner riverside

• saraA88

tror ni att det va hamza som våldtog liv ? . jag tror mer på markus eller kim . för om man kollar sa har hamza helt andra kläder på festen än den som våldtig henne . och sen är hamza mer kraftig byggd i kroppen än den som våldtog , som sakt tror mer på att det va markus eller kim

• Swinghunny

tror absolut inte att det e Hamza...men det skulle förvåna mig om det var Marcus el. Kim...Kim är väl homosexuell? Och Marcus...ja...Marcus har ju iofs varit upp över öronen förälskad i Liv tidigare...OM det är någon av dom 3 killarna, så gissar jag på Marcus...

Svar på tråden riverside / andra avenyn