NTI. Måste byta distans skola dom är kass. Tips tack!
Jag har studerat under 12 veckor på nti och det går bara inte. Lärarna svarar aldrig i telefonen när man försöker få tag på dom och i engelskan nu fick jag IG för att "jag inte har sänt in alla uppgifter" vilket jag visst gjort.
Hon kunde inte heller svara för vad som gick bra / mindre bra på engelska provet så att jag kan träna på de sakerna. Hon skrev bara i ett mail idag att jag får IG för att jag inte sänt in alla uppgifter samt att jag var underkänd på provet.
Hennes namn, telefon nr osv har försvunnit från hemsidan (när jag loggar in på min sida ska jag kunna se sånt) så jag kan inte heller kontakta henne över telefonen.
Jag tål bara inte detta efter att ha kämpat med engelskan.
Matte läraren går inte heller att nå och där fick jag också IG pga att jag inte fick G på slutprovet. Men delproven har jag ju VG på samt på insändningsuppgiften. SAMT att provet var SVÅRT. Bara lååååååååånga ekvationer, knappt inga andra uppgifter heller än ekvationer. Matte handlar väll om mer än ekvationer?
ARG och missnöjd! Jag har bestämt mig för att byta distans skola, men vad finns det mer? Man kanske inte kan studera på vilken distans skola som helst heller med tanke på att det kanske är olika från komun till komun?
Hjälp tack