• Afrodite6

Chuggington

Hej!
    Min son är helt galen i programmet Chuggington som går på playhouse disney.
    Nu undrar jag om någon vet vart man kan få tag på filmen, fast på svenska. Jag har sökt men hittar den endast på engelska. =(

Mvh Elin

• Svar på tråden Chuggington
  • Achillea

Åh skulle jag med vilja veta, min son är helt galen i det programmet :D

• AnnaEvas

Min dotter är med! Kan man hitta torrent fil nånstans? på svenska, förstås. Engelskan ligger på piratbay...

• malinbengtsson78

Här har ni en till med en son som älskar Chuggington. Har letat med ljus och lykta efter filmer men än så länge finns det bara en i Sverige och det är inte ens svenskt tal dessvärre. Vi har tv via Telia och i programbiblioteket på TV4 play uppdateras det varje vecka med ett nytt avsnitt som går varmt hemma, ett litet tips iallafall.

Serien är ju så pass ny så den har väl inte fått förankring riktigt än här, men hoppas på det snart så sonen kan bli extra nöjd

Mamma till charmtrollet Max & underverket Adina
  • Nikita87

Jaha och jag har suttit och ringt runt till alla barnaffärer i hela Dalarna snart och hört om dom har filmen men då var det inte så konstigt att ingen har den..Trodde att det hade funnits i Sverige ett tag men jaja.Hojta gärna till om ni hittar den någonstans sen!

• roudie

Jag har några avsnitt inspelad från playhouse kanalen

• Bizita

Jag spelar in avsnitten på hårddisken i tvboxen. Perfekt att kunna ta till när sonens humör är i botten.

• miamartini

har oxå en son som älskar chuggington... som tur e så bryr han sig inte så mycke om språket så jag har tagit hem på engelska o de duger bra åt honom

Tyvärr verkar de inte som att de finns chuggington på svenska än men de kommer förhoppningsvis.... iom de översatt avsnitten som finns på playhouse så borde de ju förhoppningsvis släppa dom som film för de gör de ju med allt annat.....

o då vet jag en som står på kö för att handla dom haha

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • NiWa

Vi köpte billiga filmer på Nice price på Expert...

Vi har fått TVÅ mirakel! Liam (-08) och Alma (-11). Älskar er oändligt!
  • Mindy

Hej!

Min son ÄLSKAR den oxå! Vi har fyra filmer på svenska. Några har vi köpt på ToysRus.:)

• niky40

Citygross har både filmer och leksaker från chuggington. Min son har fem lok och två dvdfilmer. Han älskar också den serien.

• Nattis90
    luspudel skrev 2012-01-14 18:29:38 följande:
    Jag har sett filmer på Ica kvantum :)
    Måste jag kolla :D
  • Aurora Borealis

om ni läser när tråden är startad så kan det förklara lite. Det var inte lika lätt för 2 år sen att hitta filmer med Chuggington, tror inte att det gick på barnkanalen då som det gör nu, eller har gjort iaf.

Svar på tråden Chuggington