STORT problem med att prata med killar över nätet.
Jag har ett skit stort problem när de kommer till och prata med killar över nätet. IRL också. Och därför föredrar jag nätet. Men det är ändå jobbigare över nätet än i IRL på ett sätt. Och det är att man inte vet vad man ska prata om..
Jag brukar lägga till och bli tillagd av ett par killar på msn. Sen börjar man snacka..
Och är det någon kille som verkar okej, eller om han tycker att jag också verkar okej och visar intresse för att vilja prata mer. Är väldigt pratglad, och svarar snabbt , visar att det bara ä mig han pratar med och inte sitter med hundra andra tjejer och skriver samma sak till. Ja då får jag panik.. Jag skriver med mellanrum. Dessa mellanrum kan vara allt från några timmar, till ett par dagar.
Jag skriver, frågar och svarar. Sen blir jag så nervös så jag säger att jag måste dra och sen loggar jag inte in på flera dagar. Av rädsla för att inte ha något och säga. Och eller inte bli viare omtyckt.. Helt sjukt!
Nu har jag pratat med en jättemysig kille i ett par veckor. Och det har funkat okej. han verkar ha tålamod med mitt logga in och skriva ett par minuter och sen skiver jag att jag måste dra hela tiden så fort jag blir rädd för att jag inte ska något att skriva..
men nu idag blev han ledsen. han trode att jag inte ville prata med honom och att han ha gjort något fel. Att jag undviker honom... och det gör mig ledsen då det är första killen som jag finner intressant efter skiljsmässan.. på riktigt.
vad ska jag göra?
Hur ska jag kunna slappna av?
vad kan man prata om
varför är jag så här