Köpa wii
Imorgon tänker jag köpa ett wii. Jag har velat detta i evigheter och nu är det faktiskt synd om mig som är sjuk, så det så!
Men, vad behöver jag köpa till i form av kontroller och liknande. Ge mig ALLA era bästa wii-tips!
Imorgon tänker jag köpa ett wii. Jag har velat detta i evigheter och nu är det faktiskt synd om mig som är sjuk, så det så!
Men, vad behöver jag köpa till i form av kontroller och liknande. Ge mig ALLA era bästa wii-tips!
Någon här inne har väl wii?
Är det bara du som ska spela så räcker det ju med kontrollen som följer med. Men annars rekommenderas att du köper en exta kontroll, eftersom wii-spelen e helt klart roliga när man e två eller fler =). Kommer inte ihåg vad som följde med, men en (eller två) nunchuck (tror de heter så) e ju också ett måste.
Sen när det gäller spel så är sportspelen skitroliga, allra helst på fester :-P. Och mario brukar ju gå hem och även guitar hero-spelen e sjukt roliga.
=)
köpt än`?
en nunchuck& en kontroll ingår.
men man köper med fördel en uppsättning till,på tex gamestop finns billigare variant,el begagnat (med garanti) wii original kontroller/spel etc kan vara ganska dyrt.
med två uppsättningar kommer du långt,blir du flitig spelare är det ekonomiskt (och miljövänligt) att köpa ett laddningsställ (uppladdningsbara batterier,samt hållare) då de drar en del batterier.
när det kommer till spel är det en smaksak..finns så många nu,och vissa spel kräver tillbehör,tex mario karts (rattar) eller wii resorts (extra sensor)
lycka till!
Absolut två handkontroller och två Nunchuck tycker jag.
Japp, jag har handlat! För en hel massa pengar... Extra nunchacks, extra kontroller, Mario Kart, Rattar, Wii Sport Resort och en extra motion plus.
Så nu är man halvt ruinerad, men lever ett roligt liv om kvällarna!
Jag har beställt Wii jag också! Ska bli en överraskning för sambon, han vet inget än . Jag köpte det nya svarta paketet, men inga extra kontroller. Måste beställa!
Koppla upp ditt wii och ladda ner (köp) gamla godingar!