• Maggi74

Tips på romantisk weekend någonstans i Skåne?

Skulle vilja ha tips på ett bra ställe för en romantisk weekend, som inte kostar alldeles för mycket!

Någon som vet?

• Svar på tråden Tips på romantisk weekend någonstans i Skåne?
  • vackrastarflow

Villa Tahlassa i Helsingborg! Nu ar det sakerligen felstavat... Jag aterkommer med mer info

• vackrastarflow

hehe det var visst inte sa farligt... Villa Thalassa www.villathalassa.com/
    kostar max 250 kr/natten. Stallet ar jattefint och omradet valdigt vackert.

• vackrastarflow

sorry, max 250 kr/person

• Angelica

Nu vet jag inte alls vad det kostar med ett ställe som heter Karlaby Kro nånstan i Ystad trakten är jättefint. Väldigt romantiskt med en del spa aktiviteter om man vill det. super fina rum o jättegod mat.

• Maggi74

vackrastarflow: jo, det såg ganska fint ut..........men ingår det inte sängkläder? Måste man ha med det själv, eller kan man få det där (mot avgift)? Annars var priserna helt OK, även när det gäller maten!

Angelica: Det var jättefint, superfina rum och lyxig miljö..........liiiite dyrt om man bara vill unna sig en övernattning med middag på kvällen.....

Men tack för att ni kom med förslag, det uppskattas!!!

• 3barnsmor35

Oj, jag missade det med priset

Lycka till...

• Jenny S

Googla på turistinformation - skåne - kanske tom österlen!?
    Du får då upp mängder med bra hemsidor som du kan välja och vraka ifrån.

Själv är jag barnsligt förtjust i Ystad saltsjöbad, men det ska nog vara under sommaren iofs. Sen är priserna lite dyrare där också....

Men som sagt....googla på så ska du se så mkt det finns i härliga skåne!!!

Good luck!

• vackrastarflow

man kan hyra sangklader pa Villa Thalassa for 45 kr/natt om jag inte minns fel

• vackrastarflow

... i det ingar ocksa handdukar

• Maggi74

Nu har jag bokat rum på Sjöbo Gästgifvaregård........med en 3-rätters middag på kvällen och frukostbuffé på morgonen.
    Tror nog att jag ska överraska sambon med lite nerkyld champagne och chokladdoppade jordgubbar på rummet också........ !

Svar på tråden Tips på romantisk weekend någonstans i Skåne?