• Netha85

Hyrt babystol hos Svanen baby&sjukvård i Uppsala?

Är det någon här ute som nyligen hyrt babyskydd hos Svanen Baby & Sjukvård i Uppsala?

Hon sa vad för skydd de hyr ut men jag har redan glömt bort det.. (10 min efter samtalet) eftersom min lillgrabb (7v) krävde uppmärksamhet.

Är det någon som vet vad för skydd det är???
    Kommer bara ihåg att den är utan bas.

• Svar på tråden Hyrt babystol hos Svanen baby&sjukvård i Uppsala?
  • Netha85

Känns pinsamt eftersom jag precis pratat med henne...
    Eller hade precis pratat med henne när jag skrev inlägget...

• Lovisa Mattsson

Jag var in där igår och hon sa att när dom hyr ut och säljer begagnade stolar så garanterar dom att det inte är några fel på den eller att den är skadad på något sätt. Jag vet tyvärr inget om hur mycket det kostar....

Lycka till!

• Netha85
    Lovisa Mattsson skrev 2009-11-26 14:37:08 följande:
    Jag var in där igår och hon sa att när dom hyr ut och säljer begagnade stolar så garanterar dom att det inte är några fel på den eller att den är skadad på något sätt. Jag vet tyvärr inget om hur mycket det kostar....Lycka till!
    Har redan bokat hyrning av stol, så pris för hyrning vet jag, men vet du vilket märke det var på stolen??

Ne garantera förstår jag att dem inte kan eftersom det tyvärr finns oärliga månniskor på våran jord...
  • SaramedM
    Netha85 skrev 2009-11-26 15:26:54 följande:
    Har redan bokat hyrning av stol, så pris för hyrning vet jag, men vet du vilket märke det var på stolen??Ne garantera förstår jag att dem inte kan eftersom det tyvärr finns oärliga månniskor på våran jord...
    får jag fråga varför du är beredd att chansa?
  • Netha85

Av den anledningen att jag inte kan ta med mig min stol på tåget när jag åker upp då den inte ska monteras utan basen o basen är förstor att släpa på tåget..

• Lovisa Mattsson

Det fanns både Brio (den jag kollade på ) och sen fanns det Acta Craco. Tjejen sär sa att det var dom två bästa som fanns....

Svar på tråden Hyrt babystol hos Svanen baby&sjukvård i Uppsala?