• Anonym (ajaj)

ilande känsla i naveln & in i magen!

Jag har börjat känna av att det ilar från naveln och in i magen, och det gör jävligt ont! Men när jag sätter mig ner eller lägger mig i fosterställning försvinner det, när jag ställer mig upp ilar det igen.

Det gör så himla ont så ja vet int va ja ska ta till mig, vad kan det vara?!

• Svar på tråden ilande känsla i naveln & in i magen!
  • sancho

har absolut ingen aning vad det beror på men jag hade likadant en kort period under graviditeten. det gjorde skitont om man tryckte lite lite på naveln....det försvann dock så jag vet inte vad det berodde på...hoppas det försvinner för dej med!!

• Anonym (ajaj)
    sancho skrev 2009-11-19 23:15:44 följande:
    har absolut ingen aning vad det beror på men jag hade likadant en kort period under graviditeten. det gjorde skitont om man tryckte lite lite på naveln....det försvann dock så jag vet inte vad det berodde på...hoppas det försvinner för dej med!!
    Jag behöver inte ens ta på naveln så gör det ont. Har iof alltid varit öm när jag tagit i naveln, att gnugga in naveln i tvål i duschen har alltid varit en pina. Har hört att det kan vara navelbråck?!
  • Anonym (ajaj)

Är det ingen mer?!

• rosen76

Jag hade så mot slutet av min graviditet, vad det beror på vet jag inte.

• Anonym

Jag hade så förra helgen, så ont att jag inte ens kunde beröra det lite lätt, jag var inne på förlossningen och kollade för jag hade ont så i flera dagar. De hittade inget fel och allt såg bra ut. Det gick över på 4 dagar och nu har jag inte alls ont, jag är i vecka 35 nu.

• Anonym (ajaj)
    Anonym skrev 2009-11-20 15:38:08 följande:
    Jag hade så förra helgen, så ont att jag inte ens kunde beröra det lite lätt, jag var inne på förlossningen och kollade för jag hade ont så i flera dagar. De hittade inget fel och allt såg bra ut. Det gick över på 4 dagar och nu har jag inte alls ont, jag är i vecka 35 nu.
    Ja de gör verkligen ont! Dom kunde inte säga vad det var? Fasen det känns som att någon har en lång smal järnpinne och spettar naveln och gräver hujja
  • Anonym
    Anonym (ajaj) skrev 2009-11-20 22:24:12 följande:
    Ja de gör verkligen ont! Dom kunde inte säga vad det var? Fasen det känns som att någon har en lång smal järnpinne och spettar naveln och gräver hujja
    Nä , de kunde inte säja vad det var och allt såg bra ut. vilken vecka är du i nu? Kanske skulle du kontakta bm bara för att kolla. Jag vet att jag sov på magen innan( vet konstigt men det gick ) Jag fick rådet att lägga en kudde vid sidan så jag inte kunde hamna på magen, det kanske var det som gjorde susen att jag fick ändrat sovläge.
  • Anonym (ajaj)
    Anonym skrev 2009-11-20 22:32:00 följande:
    Nä , de kunde inte säja vad det var och allt såg bra ut. vilken vecka är du i nu? Kanske skulle du kontakta bm bara för att kolla. Jag vet att jag sov på magen innan( vet konstigt men det gick ) Jag fick rådet att lägga en kudde vid sidan så jag inte kunde hamna på magen, det kanske var det som gjorde susen att jag fick ändrat sovläge.
    Jag är i vecka 19, har inga problem att sova på magen änsålänge iallafall.
Svar på tråden ilande känsla i naveln & in i magen!