• Achillea

    Jag har gått ned 7 kg på 10 dagar!

    Jag har nu lagt om min livsstil totalt, från att ha ätit minst 2 kg chocklad i veckan, en massa små ätande sent på kvällarna och en massa unnande till fikat.
    Jag har nu slutat med vitt bröd, dragit ner på kolhydrater och socker, slutat äta sent samt lagt av med allt godis och vetebröd.
    Har sammtidigt börjat köra hemma träning ca 1 timme per dag och jag blev chockad över resultatet då jag ställde mig på vågen.
    Jag har gått ned 7 kg på 10 dagar, och då har jag haft ca 7 kgs övervikt.
    Det jag vill säga är att kosten och motion kan göra under, är bara så glad över detta.
    Har man inte möjlighet att gå till gym kan man träna hemma med enkla övningar som tar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 13:01
    Eftersom många efterfrågar min vikt, längd samt vad jag tränar så skriver jag det här, så det är synligt så ni slipper leta i tråden efter dessa svar.
    Min startvikt var 73 Kg, just nu väger jag 64 kg och har som mål att nå 60 kg sedan är jag nöjd. Är även 163-164 lång. Angående mat så äter jag ungefär samma som tidigare, dvs ca 4 -5 mål om dagen. Jar tagit bort all dricka, godis och skräpmat, har även dragit ned på kolhydrater och ersätter det med grönsaker.

  • Svar på tråden Jag har gått ned 7 kg på 10 dagar!
  • Achillea
    April Mamma skrev 2009-11-20 15:18:25 följande:
    Oj... det var värst =) Grattis!!2 kg choklad
    Japp var helt sockerberoende, hemskt är mycket piggare nu utan allt dessa socker
  • April Mamma
    Achillea skrev 2009-11-20 15:19:44 följande:
    Japp var helt sockerberoende, hemskt är mycket piggare nu utan allt dessa socker
    Förstår det....

    Men om du bara hade 7 kg övervikt så var det ju inte så farligt med tanke på dina "ovanor" =)
  • Achillea
    April Mamma skrev 2009-11-20 15:21:18 följande:
    Förstår det....Men om du bara hade 7 kg övervikt så var det ju inte så farligt med tanke på dina "ovanor" =)
    Har försökt tidigare dock utan motion bara pillat med kosten men då var det bara nåt kg som rök.
    Nu är jag nere på vikten innan jag fick barn ska ha bort 5 kg till sedan är jag nöjd. Mest bara chockad över att man gick ned i vikt, käns ju i principt omöjligt hehe
  • SailorGirl

    Oj! Det måste varit jobbigt för magen att handskas med din gamla kost. Grattis till att må så mycket bättre

  • Achillea
    SailorGirl skrev 2009-11-20 15:23:59 följande:
    Oj! Det måste varit jobbigt för magen att handskas med din gamla kost. Grattis till att må så mycket bättre
    Ja det var det ju, var ju jämt uppjäst och mådde halv illa. Urs vad man har misshandlat sin kropp egntligen brrrr
  • sonen08

    grattis är med sockerberoende ska med lägga om min kost nu och sluta äta godis veckovis, va är de för hemmaträning du kör??

  • Stårschan

    Stort grattis! (Men det jävliga är att din tråd gjorde mig chokladsugen {#lang_emotions_frown})


    Vänligen tillse att hjärnan är inkopplad i god tid innan du öppnar munnen.
Svar på tråden Jag har gått ned 7 kg på 10 dagar!