Tjej med stora läppar suger bättre?
Okej, är det så killar att en tjej med stora läppar suger bättre än en tjej med smala läppar? har alltid undrat.
Och
Tycker ni inte att tjejer ser ganska avlånga och fula fisk liknande ut när dom suger?
Okej, är det så killar att en tjej med stora läppar suger bättre än en tjej med smala läppar? har alltid undrat.
Och
Tycker ni inte att tjejer ser ganska avlånga och fula fisk liknande ut när dom suger?
Anonym (suget) skrev 2009-11-20 23:19:24 följande:
Det är väl ändå inte läpparna i sig som "gör" avsugningen bra....
Rent visuellt kanske det upplevs hetare om kuken omsluts av fylliga läppar, har dock inget med själva sugförmågan att göra.
Vilken rolig fundering
Jag har väldigt liten mun och smala, små läppar.
Men tillräckliga för att "nå runt" om man säger så...
Har alltid fått höra att jag är otroligt bra. Den bästa någonsin.
(Både av pojkvänner och tillfälliga förbindelser)
Så jag tror inte det har någon betydelse, eller så säger kanske
alla killar till alla tjejer att hon är "den bästa"?
Ful och fiskliknande? Ja, suger gör men väl inte för att se snygg ut heller?
Nja, enligt mina erfarenheter är fläskigare läppar = sämre styrsel.
haha så rolig tråd, tror definitivt inte att man suger sämre för man har smala eller inga läppar alls men jag tror det blir lite mjukare om man har fylliga läppar, eller vad vet jag haha.
Jag har fylliga läppar o suger garanterat bra haha.
Jag tror det e viktigt att lyssna till partnern, alltså vara uppmärksam på vad han gillar o inte gillar o sen inte vara rädd för o testa lite nya sugmetoder, man märker ju snabbt om det går hem hos killen eller inte o det kan man göra varesig man har fylliga eller smala läppar
Ja det stämmer. Jag har stora läppar och min man tycker jag suger jäkligt bra.
Fråga 1: Nej, det sitter inte i läpparna.
Fråga 2: De ser ut precis som Gud menade att de ska se ut när de gör det de ska.