• Mopsan

Vad kan man ha till randig kaviar?

Jag lider i perioder av nästan graviditetscravings minus graviditeten för tillfället är det randig kaviar. vilket känns förbannat tråkigt då det enda jag kan äta med det är kokt ägg. nu är jag otroligt trött på kokt ägg men likförbaskat sugen på den där randiga kaviarn. och den var faktiskt inte alls lika god på macka. Några tips?

• Svar på tråden Vad kan man ha till randig kaviar?
  • Stårschan

Nej....Jag tänker och tänker och tänker, men jag kan inte komma på en enda sak man kan ha kaviar till förutom macka och ägg. Fisk?

Vänligen tillse att hjärnan är inkopplad i god tid innan du öppnar munnen.
  • Mopsan
    Stårschan skrev 2009-11-21 00:16:18 följande:
    Nej....Jag tänker och tänker och tänker, men jag kan inte komma på en enda sak man kan ha kaviar till förutom macka och ägg. Fisk?
    hoppas jag byter snart då med andra ord djävligt dum produkt egentligen som bara passar till en grej. kokt vete kanske?
  • Stårschan

Jag tycker ju att den är jättesmaskig på macka, så helt värdelös som produkt är den väl inte. Särskilt inte om man jämför med saltgurka.

Vänligen tillse att hjärnan är inkopplad i god tid innan du öppnar munnen.
  • Lapplandspärlan

Jag och sambon åt den på rostade mackor i början av vårat förhållande (de enda pålägget karln hade hemma eftersom han alltid åt hos sin mamma )
    Men det var riktigt gott faktiskt! Men glöm inte smör oxå så det blir extra nyttigt

• Fille Fjonkan

Avokado kanske?

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
Svar på tråden Vad kan man ha till randig kaviar?