• Anonym (Undrande?)

Plötsligt Bi?

Vad har hänt.Är en flerbarnsmamma som alltid gillat män ("lekte"dock med en tjejkompis i skolan).Men efter sista barnet tappade jag sexlusten (2 år sedan) och enda gången som jag NU tänder till ordentligt är när jag tänker på att ha sex med en annan tjej...ojoj vad jag vill ,men har inte en aning var jag ska finna henne i stora stockholmsområdet.Jag menar DET måste ju finnas även mellan tjejer likväl som med en kille ellerhur??
    Kan någon med erfarenhet ge mig tips,snälla..jag vill så gärna få ett aktivt sexliv igen.

• Svar på tråden Plötsligt Bi?
  • Anonym (Liss)

Hej..Kan kanske inte komma med några tips men måste säga att jag känner liknande.. Tänker mycket på tjejsex och fantiserar om det när jag har sex med min sambo.. Och oftast e det då det går för mig :)

• Anonym (Undrande?)

Då är jag inte så udda då? Det är precis så jag också har funkat ett tag men nu har jag svårt att ha sex med min man över huvud taget.

• Anonym (Liss)

Kanske ska vi ses och se om det går bättre för oss då..;)

• Anonym (jag oxå)

jag tänker oxå mycket på kvinnor! och ofta (får jag säga alltid) när jag har sex med min man. jag föreståller mig en mjuk, len vacker kvinnokropp.. åååh vad mysigt, sexigt! bröst, så vackert
    jag har iaf berättat för min man, eftersom jag oxå fantiserar om trekant.. han tycker det är intressant och säger inte nej till en tredje part.. och han tycker det inte är jippie kul att jag skulle utforska själv.. men "låter mig"..

Svar på tråden Plötsligt Bi?