• Känslan

Peak Parka reklamation!

Hur skulle ni gjort?Fick en Peak performance parka av min pappa för 3800 kr.Första dagen jag använder den ser jag att sömmen är trasig på framfickan,går till butiken och får en ny,använder denna en dag och ser samma sak igen,på armen.De har inte fäst tråden ordentligt,fattas stygn på 1-2 cm.Är jag petig eller skulle du också gå tillbaka?Tänk om det går upp mer?Det är ju en dyr jacka och borde hålla.Har mailat Peak om detta och de säger att jag ska gå tillbaka igen men vill höra hur andra resonerar...

• Svar på tråden Peak Parka reklamation!
  • snuttP

Gå tillbaka!! Hade jag gjort i allafall..

• Gracella

Tycker inte du ska gå tillbaka med den. Altså, sånnt händer ibland men framfickan är ju hur enkel som helst att fixa som helst. För det kommer bli så onödigt jobbigt för dig om du ska skicka den till själva peak och om dom godkänner din reklamation. Sy sömmen själv, för det kommer bli mer jobb för dig. Det är så önödigt.

• snuttP

men syr hon själv och jackan går mer isönder så kan hon inte reklamera den sen ju..
    Man ska inte behöva sy nya kläder man köper. Dom ska va hela!!

• lillie

Håller med snuttP, gå tillbaka med jackan! Naturligtvis ska man kräva att jackan är hel. Dessutom en så dyr jacka! Sy inte i den själv, då kan du inte reklamera den sen.

• mrs holiday

Absolut, du ska gå tillbaka med jackan!

• Känslan

Tack för era svar!I morgon ska jag ta mig till Stadium och reklamera,igen :)

Svar på tråden Peak Parka reklamation!