• sexaddict

tips på roligt/kinky sex.

Jag skulle behöva lite tips på roligt eller snuskigt sex. Vill överraska min kille.
    Vi har gjort det mesta tex analt, bundit varandra, smisk mm.
    Vill göra något nytt och något som killar brukar tända på.

• Svar på tråden tips på roligt/kinky sex.
  • Anonym (M)

de bästa min sambo vet är när jag binder fast honom i sängen, och sätter ögonbindel på honom sen retas och myser med honom på alla sätt och vis (inte tillsde går för honom utan bara retas)... slutar med efter ca en timme så sliter han av sig eller så spänner jag lös honom sen tar man mig helt galen och vi njuter av varandra :).....

• sexaddict

ja vi har också testat det. super mysigt;) Men jag skulle vilja göra något nytt för honom. Känns som om vi testat allt, men det har vi ju inte. Kan ju tillägga att jag är mer sugen än han och jag vill göra något som han tycker är jätte skönt och nytt. Något som tänder honom igen.

• Anonym (M)

ja du de skulle jag också vilja ha tipps på... känns om om vi också gjort alls

• sexaddict

Anonym (M) skrev 2009-11-21 19:34:29 följande:

ja du de skulle jag också vilja ha tipps på... känns om om vi också gjort alls
    Ja vad mer kan man göra utan att blanda in en till, för aldrig..
    Han vill ju testa allt jag säger men nu är fantasin slut.
  • Anonym (M)
    sexaddict skrev 2009-11-21 19:36:45 följande:
    Anonym (M) skrev 2009-11-21 19:34:29 följande:
    Ja vad mer kan man göra utan att blanda in en till, för aldrig.. Han vill ju testa allt jag säger men nu är fantasin slut.
    vad hittar ni på? förutom binder varandra?
  • sexaddict

Anonym (M) skrev 2009-11-21 19:43:28 följande:

vad hittar ni på? förutom binder varandra?
    Ja vart ska jag börja.
    Spontan sex tex i köket när jag lagar mat. Eller gå ut och äta och jag har kjol utan trosor, så han kan smeka mig vid bordet. Dominans lekar då han binder mig och knullar mig i röven. Romantiska badkarslekar med sex. Mm. Men jag vill ha mer tips för allt börjar bli gammalt nu.
    Vi brukar även se på porr och göra efter.
Svar på tråden tips på roligt/kinky sex.