• Lavish

Fixa kontraktet?

Hej!

Är det någon som har erfarenhet av att använda sig av sajten Fixa kontraktet.se eller liknande? Funderar på att testa och undrar hur stor chansen är att bli lurad! Vore tacksam om ni ville dela med er av era erfarenheter!

• Svar på tråden Fixa kontraktet?
  • Lavish
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-01-31 08:04:10 följande:
    Lurad av vägverket?
    Fixa kontraktet är en nättjänst för att försöka få förstahandskontrakt i sthlm. Visade sig att det fanns gott om sådana. I fisksätra och i ekebo utanför uppsala...
  • sanna88a
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-01-31 08:04:10 följande:
    Lurad av vägverket?
    va?
  • sanna88a
    Lavish skrev 2010-01-31 09:18:13 följande:
    Fixa kontraktet är en nättjänst för att försöka få förstahandskontrakt i sthlm. Visade sig att det fanns gott om sådana. I fisksätra och i ekebo utanför uppsala...
    ja okej :)
  • Bedhead
    Lavish skrev 2010-01-31 09:18:13 följande:
    Hittade du dem via fixa kontraktet eller på egen hand?
  • Lavish
    Bedhead skrev 2010-01-31 10:09:20 följande:
    Hittade du dem via fixa kontraktet eller på egen hand?
    Ja alltså, fixakontraktet erbjöd en massa lägenheter i fisksätra, ekebo och andra ställen långt åt helvette bort. Jag var alltså intresserad av en bostad i närförort eller så. Så jag fick ingen hjälp av fixa kontraktet.
  • Baby Y
    Lavish skrev 2010-01-31 18:53:40 följande:
    Ja alltså, fixakontraktet erbjöd en massa lägenheter i fisksätra, ekebo och andra ställen långt åt helvette bort. Jag var alltså intresserad av en bostad i närförort eller så. Så jag fick ingen hjälp av fixa kontraktet.
    Det står ju annars klart och tydligt på hemsidan vad det är som gäller. Ingen garanti för lägenhet och speciellt inte i närförort som om det vore det enda acceptabla.
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
  • Lavish
    Baby Y skrev 2010-01-31 19:26:20 följande:
    Det står ju annars klart och tydligt på hemsidan vad det är som gäller. Ingen garanti för lägenhet och speciellt inte i närförort som om det vore det enda acceptabla.
    Jag har inte heller påstått något annat. Tråden startades från början för att höra om andra erfarenheter av tjänsten.
  • Baby Y
    Lavish skrev 2010-01-31 19:37:29 följande:
    Jag har inte heller påstått något annat. Tråden startades från början för att höra om andra erfarenheter av tjänsten.
    Inte? Ja du det lät ju trots allt så när du uttryckte ditt stora missnöje över hur de inte hjälpte dig när du endast blev erbjuden lägenhet i enligt dig oacceptabla områden.
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
  • Lavish
    Baby Y skrev 2010-01-31 23:57:19 följande:
    Inte? Ja du det lät ju trots allt så när du uttryckte ditt stora missnöje över hur de inte hjälpte dig när du endast blev erbjuden lägenhet i enligt dig oacceptabla områden.
    Tråden startade för att jag ville veta hur det gått för andra med tjänsten. Det var innan jag själv använt den. Nu har jag använt den själv så nu kan jag tala om hur det fungerade. Dvs inte bra för mig. Såklart att jag inte är nöjd då jag inte fick det jag önskade men jag hade ju inte tänkt stämma dem för det. De har fullt med reklam på sin hemsida om att man kan få kontrakt i innerstaden osv så det står ju inte "här erbjuder vi kontrakt men endast i fisksätra".
  • tgs

Fixa kontraktet?  It is a con  i have been on there for a month i have had no offers  ever day i apply when they come on the page properly  over 100 apartments now.
     I have 4 days left i will just keep on dreaming 
    its a wast of money and time they are just money grabbers .
    it shouldn't be allowed to have this site i don't know any one who  has got a apartment  from them first or second hand contracts .
    how is this site allowed to keep ON  going 

Fixa kontraktet?
Svar på tråden Fixa kontraktet?