• Fratris

Björn Axén Volumaster = bra?!

Ni som provat, är den bra? Jag har INTE tunt nordiskt hår, jag har tjockt och långt hår... funkar den ändå?!

• Svar på tråden Björn Axén Volumaster = bra?!
  • Fratris

Hur får man bort det räfflade mönstret där man använt den om man inte ar en plattång?

• Queenie70

Har ingen aning om vad det är för nåt men jag kan tipsa om nåt som ÄR bra, tro det eller ej.

Wella, hade den förut, men det utgick ur sortimentet. Men nu har Lidl (av alla jäkla ställen) ett märke som heter Cien, och i den serien finns det en volymgörare eller rootlifter (kommer inte ihåg vad den kallas) i en grön pumpflaska. En tunnflytande vätska som man pumpar in i rötter och längder, kammar igenom, och sedan fönar torrt. Man får mjukt och fint hår med värsta stunset och lyftet. Syns inte att man ens har nån produkt i det. Jag känner mig typ helt ensam i världen om att ha hittat denna produkt

• Zana1
    Queenie70 skrev 2009-11-22 11:40:14 följande:
    Har ingen aning om vad det är för nåt men jag kan tipsa om nåt som ÄR bra, tro det eller ej.Wella, hade den förut, men det utgick ur sortimentet. Men nu har Lidl (av alla jäkla ställen) ett märke som heter Cien, och i den serien finns det en volymgörare eller rootlifter (kommer inte ihåg vad den kallas) i en grön pumpflaska. En tunnflytande vätska som man pumpar in i rötter och längder, kammar igenom, och sedan fönar torrt. Man får mjukt och fint hår med värsta stunset och lyftet. Syns inte att man ens har nån produkt i det. Jag känner mig typ helt ensam i världen om att ha hittat denna produkt
    ska testa denna produkt,låter bra
  • Darling06

Volymmaster ska endast användas i botten av håret och inte ända ut i topparna. Det krusiga syns alltså inte då:)
    Super för volymen:)

Svar på tråden Björn Axén Volumaster = bra?!