• jmynt

kan jag vara gravid?

jag har pco och ganska oregelbunden mens, vet inte om jag har äl. fick en blödning på bim+9 brukar alltid blöda minst7 dagar men nu slutade det efter bara tre dagar innan blödingen mådde jag illa och svettades och frös om vart annat, trodde att det var mensen som kom men jag blir inte av med illamåendet det blir bara värre......Vad tror ni kan jag vara gravid eller vad är det som händer

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-22 13:47
    glömde skriva att jag har mensvärk som kommer och går oxo

• Svar på tråden kan jag vara gravid?
  • EJai

asså finns ju verkligen chans åt båda hållen och jag hade nog tagit ett test även om det kan smärta på bra med ett negativt men då kan du ju få en inre ro

• jmynt
    våren1987 skrev 2009-11-22 13:49:40 följande:
    asså finns ju verkligen chans åt båda hållen och jag hade nog tagit ett test även om det kan smärta på bra med ett negativt men då kan du ju få en inre ro
    jo jag ska åka o köpa ett senare, tror du man kan ta det direkt eller ska man vänta och ta det på morgonen
  • jayne doe

Köp två test. Ta ett direkt och om det blir negativt ta ett på morgonen. Lycka till.

♥25♥
  • EJai

håller du dig nu en stund så tror jag du kan kissa redan idag. jak kissade på bim -2 på em vid 1 och fick pos. hade hållt mig 4 timmar nått

• jmynt

tyvärr så var testet negativt, men jag har pratat med gyn och de tycker att det låter som att jag är gravid trots allt, ska göra ett nytt test om en vecka och om det är neg så ska jag till gyn den 2 för att kolla att allt är som det ska, mår fortfarande illa och har dessutom börjat få massa flytningar känns som om jag skulle ha börjat blöda igen hela tiden

• jayne doe

Då håller jag tummarna för att du plussar nästa gång du testar.

♥26♥
  • jmynt

jayne doe skrev 2009-11-23 14:34:03 följande:

Då håller jag tummarna för att du plussar nästa gång du testar.
    Tack tack men jag vågar inte hoppas........men det är svårt att låta bli.......fast jag tycker ju att det borde ha syns redan nu är påbim +16 med en tredagars blödning som startade på bim+9.......så det är väl mer troligt att jag fått mf i så fall.......men jag vill såååå gärna
Svar på tråden kan jag vara gravid?