• Tikovka

När började era bebisar skratta?

Min bebis ler en rad olika leenden och gör förtjusta små tjut obland, men skrattar gör han inte. Han är snart 3 månader. När började era små att skratta?

• Svar på tråden När började era bebisar skratta?
  • LsH

Min son började skratta när han var ungefär 4 månader

• SilverEmma

Tjejen flinade ordentligt & tjöt ofta av glädje i den åldern. Sen var det mest lite småfnissande...inte förrän hon var lite över 7 månader började hon garva riktigt ordentligt.

• Loup Garou

Skratta riktigt så där gurglande glatt nu vid 4 månader men började skratta vid 3 =o)

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • nystan1

Min dotter är 3 månader hon med, och här är det också bara flin och tjut. Ser fram emot ett asgarv =)

• LillaFlingan

3½-4mån någonting..
    är dock ännu mer skratt nu.. mer hjärtligt liksom eller hur man ska säga.. han blev 7mån idag :)

• The Bumblebee

Vår lilla dotter skrattade högt när läkaren kollade hennes höfter på 2-månaderskollen. Då hade hon skrattat ett tag när man råkade kittla henne - hon är jättekittlig!

Nu är hon 10 veckor och skrattar hjärtligt när man busar med henne. Särskilt gillar hon när pappa "gnäggar".

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • GreatMaffian

Ja, min flicka skratta när hon va 3½ mån, asså sådär riktigt högt, har de inspelat & har även satt in de på Youtube..=)
    Ett riktigt LOL är de..=)

• Salamina

Lillan skrattade högt första gången när hon var två månader, men det var nog
    ca 1 1/2 månad senare som skrattet kom dagligen.

Mamma till Sibelle 090316
  • llhanna

Min dotter är 8 månader och har kasnke skrattat högt 5ggr
    Hon visar sin glädje på andra vis

• Snart vår tur

Min tös började skratta högt när hon var 10 veckor. Log svarsleenden när hon var 3 veckor.

• Dawngirl

Min dotter skrattade högt, tydligt och länge för första gången nu den 18 November och hon blir 5 månader den 28:e =) men det är också enda gången vi hört henne skratta riktigt sånt där barnskratt ;) Hoppas på fler sånna tillfällen, det är ju så underbart att lyssna på =)

• Rumpetroll

Min börja skratta med ljud när hon var 1,5 mån, ett sånt tjutskratt, nu e hon 4 mån och skrattar högt och mycket :) Gav svarsleende när hon var 2 veckor och 5 dagar gammal.

• Kössen

min dotter skrattade väl högt vid fem-sex månader.....hon ler alltid men skrattar väldigt sällan högt och ljudligt..hon är 9 månader

Svar på tråden När började era bebisar skratta?