• kulapåmagen

ny hår färg... hjälp!!vill bli blond igen..

var hos frissan idag.. gici dit blond å me lång lugg.. kom därifrån mörkt me kort lugg.. ville bli mörkt men inte så här mörk.. å ville absolut inte ha det rött.. nu e det ju rött i... tror ni man kan lägga i en guld brun färg i det ?? tar de bort lite av de röda??

passar ja i detta??

• Svar på tråden ny hår färg... hjälp!!vill bli blond igen..
  • paddan83

Tycker att du blev jättefin... Mycket sötare nu än med det blonda...
    Du passar i mörkt..

Vad färgade du med för något.. Frisören valde nog en lite rödare färg, då det annars har en tendens att gå åt det gröna hållet. Men de flesta färger brukar mattas ner lite efter några tvättar, eftersom att man tvättar ur all överbliven färg..

Men jag tycker absolut inte att du skall göra något åt det.. Det är superbra...
    Men så förstår jag dig om du inte tycker om det, då det var en stor färgskillnad jämfört med innan... Man måste ju hinna vänja sig...

• LinaåBullen

Oj jag tycker du vart jätte fin i din nya hårfärg .. men men det e ju jag det *s* Japp du kan köpa en brun färg å ha i om du vill ..
    Men men som SAGT jätte fin vart du

• Lirre

det blev jätte bra! du ska inte färga med en brun färg, hon la i en röd färg för att det inte ska bli grönt när det börjar mattas av... lägg i lite highlihts!!

• AxelArvid

Tyckte det blev riktigt snyggt, jättefint det tar alltid några dagar innan man vänjer sig Jag färgade mitt hår rödbrunt för 5 år sedan, nu är det ljust igen men funderar om jag skulle ge mig på det bruna igen. Problemet är bara sen när man verkligen vill ha sitt blonda hår tillbaka det tog tid

• Jodi

du är jättefin kulan du kommer att vänja dig, snart känner du ingen dig i speglen igen
    *kram*

Annars får du går till frissan och bleka slingor

• wellah

tycker du passar jättebra i din nya färg!

• LisaP

Håller med föregende talare.. Du passar nästan bättre i det mörka än i ljust *ler* superfint..

• missteddy

tycker du passar i den färgen du har nu och tycker inte alls du ska göra något åt det. det bruka bli lite ljusare efter någon tvätt

• zazla

Jag tyckte det var fint men det är ju du som ska vara nöjd. Lägg i lite slingor i det kanske. Eller fråga en frisör om silverschampo kan ta bort det. Det ska ju hjälpa till att få bort röda skiftningar i håret. Men fråga en frisör för jag är inte säker, det var bara en tanke.

• kulapåmagen

tack.. va ni e söta.. får se.. tror ja lägger i en lite ljusbrun färg sen när de tvättats ur lite.. min frisör sa att de gick bra eftersom hon redan röd pigmenterat de..

• Lovechild

Du är jätte fin tycker jag men jag vet hur du känner dig. Jag va super blond och sen färgade håret svart, fick panik och avfärgade det efter 4 veckor så nu är jag mer naturligt mellanblond. Det är en stor förändrig när man byter hårfärg så drastiskt och det känns.

• Jodi

Jag har gjort tvärt om i min ljuva ungdom var mörkhårig och blekte 1000 slingor och blev ljus ljus blond, fick inte ett skit roligare och det tog 2 veckor innan jag fatta att det var jag i speglen, men vad jag trivdes sen

• Oggy

Om man går från en hårfärg till en annan då är det så ovant att se sig själv. Det blev jättebra, svårt att se att du varit blond. Fint med blå ögon till mörkt hår!

Svar på tråden ny hår färg... hjälp!!vill bli blond igen..