Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (trådskaparen)

Konceptionstid?

Någon som vet hur lång konceptionstid socialen har?
    Alltså under hur många veckor /månader dom räknar med när dom ska fastställa faderskapet?

• Svar på tråden Konceptionstid?
  • qwoxy

Kommer inte ihåg exakt vilket intervall jag blev tillfrågad om men det var ungefär en månad tror jag.

• logg81

Januari till mars blev jag utfrågad om... så 3 månader...

Verkar vara olika från olika ställen tydligen

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • en glad

Anonym (trådskaparen) skrev 2009-11-23 18:33:15 följande:

Någon som vet hur lång konceptionstid socialen har?Alltså under hur många veckor /månader dom räknar med när dom ska fastställa faderskapet?
    Man utgår ifrån en tabell som handlar om barnets födelsedag och födelsevikt - så konceptionstiden är olika för olika barn .... om du berättar födelsevikt och födelsedag så kan jag berätta ....
  • Anonym (trådskaparen)

en glad skrev 2009-11-23 22:25:28 följande:

Anonym (trådskaparen) skrev 2009-11-23 18:33:15 följande: Man utgår ifrån en tabell som handlar om barnets födelsedag och födelsevikt - så konceptionstiden är olika för olika barn .... om du berättar födelsevikt och födelsedag så kan jag berätta ....
    Född 2 september(född 2 veckor för tidigt) och vikt 2440g.
  • en glad

Konceptionstiden infaller då mellan 25/11 och 9/2 dvs alla män du haft samlag med under den perioden är prsumptiva pappor tills test utvisat vem det verkligen är ....

• Anonym (trådskaparen)

en glad skrev 2009-11-24 18:19:50 följande:

Konceptionstiden infaller då mellan 25/11 och 9/2 dvs alla män du haft samlag med under den perioden är prsumptiva pappor tills test utvisat vem det verkligen är ....
    Ok tack för svaret:)
Svar på tråden Konceptionstid?