Tips till gravidtröjor efterlyses!
Har köpt textil färger och tänkte tillverka mina egna gravid tröjor men har drabbats av idétorka.
Någon som har något bra tips på vad man kan skriva mer än bebis på en gravidtröja?
Har köpt textil färger och tänkte tillverka mina egna gravid tröjor men har drabbats av idétorka.
Någon som har något bra tips på vad man kan skriva mer än bebis på en gravidtröja?
puffar lite
"Baby inside" eller "Liten inneboende"
Tack Mamma J
Puffar lite till för fler idéer
Kan du inte skriva så här:
Ja ja, det är en bebis, stirra inte. Res dig upp så att jag får sitta i stället!
haha, kanske inte så bra - jag blev bara så förbluffad i dag när jag fick totalt blodtrycksfall (kändes det som) och höll på att svimma på bussen. Det var fullsatt och vi var en massa folk som stod i gången. Jag stod där dubbelvikt med huvudet mellan knäna typ, men ingen reagerade eller försökte hjälpa mig det minsta. Suck! Lycka till med tröjmakeriet!
Sofiafia: Tack! Vilka idioter förresten!!
Fler idéer?
smeknamnet på bebben!
BF 7 Maj
mamma magen
längtans frö
älskade liten
"jäser"
It started with a kiss...
Tack för alla tips och idéer! Gillar Bf 7:e maj
Funderar på att göra en tröja med texten "varning för utskjutande last" på ryggen
och på magen "jag är inte tjock jag är gravid!"
Vilken bra idé Annaxtra!! slipper folk undra
Fick en "hemmatryckt" tröja av ett par vänner där det stod: "BEFRUKTAD"
Tyckte det var ganska roligt, även om jag inte använder den vid "finare" tilläfällen
Jag har tryckt en tröja som det står lill-(och sen pappans smeknamn). När bebisen är född ska jag sy om tröjan till en t-shirt tillbebben där trycket hamnar på ryggen.
Kan man inte skriva "Förfallodatum XX xxx" (alltså med beräknat datum)? Det tycker jag vore rätt kul.
"leverans i januari"
eller när det nu är leverans
Jag beställer gärna en =) Hur gör du dem??
Pingla med åsikt: Jag tar vanliga enfärgade, lite längre tröjor som jag har sen innan. Sen har jag köpt textilfärger som man först målar eller skriver motivet på plast för att sen stryka dit på plagget. Ska bli jätte kul å prova
Måste bara få skriva att ni har kommit med en massa roliga meningar. Det är nog många människor som skulle bli förvånade och le lite extra om nån av dessa tryck skulle finnas på en tröja hi hi hi
Tänkte jag skulle börja med tröjorna idag Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska skriva än. lutar nog åt baby inside & bulle i ugnen.
Kom gärna med fler tips!