IKEA Kritter säng?
Någon som har denna säng till era barn?
Funderar på att köpa den till min 2 åriga son men vet inte rikigt,får känslan av att den blir lite barnslig så småningom när barnen växer?!
Hur tänker ni?
Någon som har denna säng till era barn?
Funderar på att köpa den till min 2 åriga son men vet inte rikigt,får känslan av att den blir lite barnslig så småningom när barnen växer?!
Hur tänker ni?
Vi har den till min 3,5 åring. Tycker den är jättebra, hans rum är inte så stort så då är det bra med en lite mindre säng. Vi har den som är helvit med får på.
Så vi är nöjda iaf.
Vi har oxå den vita med får. Tyckte dock att den kunde vara lite roligare så jag målade fåren i rött och gult. Även vår son har ett litet rum så den kändes helt rätt. Han får helt enkelt ha den tills vi flyttar till hus vilket inte blir förrän tidigast om 4 år. Då är han ca 5 och ett halvt.
Vi har också den vita med får :) Är jätte nöjd med den. Den är lagom hög tycker jag. Min dotter sover jättebra i den med.
Vi har den blå med hund och katt till vår son, som nu är 2,5 år. Han fick den när han var 1 år och 9 månader. Hans rum är så pass litet att vi tyckte det skulle bli för stort med en 90x200-säng. Nackdelen är förstås att det är trångt för oss föräldrar att ligga i den. Vi ligger alltid kvar med sonen tills han somnat. Jag tänkte också på det där med att den så småningom kommer att kännas barnslig, men jag tror den kommer kännas OK tills han är 6-7 år i alla fall, och vem vet om vi bor kvar här då eller om han har fått byta rum kanske.