• Lisa1976

Vantar med dragkedja?

Jag är ute efter ett par vantar med dragkedja till min 1-åring. Pop har för 225kr och Lassie (Reima) har på Tradera, men vilka har mer såna? Kan man köpa Lassie-vantarna nån annanstans än på Tradera?

• Svar på tråden Vantar med dragkedja?
  • lisis

Kolla in Hestra, vi har vintertumhandskar med dragkedja, jättelätt att få in tummen på rätt ställe för små barn. Deras förra modell var ännu bättre men den verkar tyvärr inte säljas längre, med långt skaft. Personligen skulle jag inte köpa begagnade vinterhandskar eftersom dom nöts ganska mycket och blir tunna och kalla efter en vinter.

• lisis

Nu kollade jag in Hestras hemsida och ser vilka sorter vi har haft.
    Jag rekommenderar:
    Baby zip primaloft till 1- och 2-åring
    Activent Junior till 3-åring och uppåt

• Susidus

Lindeberg. Finns på Babyland här hos oss.

• jopa

jag köpte ett par tumvantar på H&M med dragkedja och kardborreband. dom är rätt så tjocka så just nu när sonen är snart 1 år är det lite svårt att få in tummen på rätt ställe men dom är varma o goa :) kosta 60 kr.

• Tuffen

Ketch! Superbra. 125 kr, ca.

• cicci85

Didriksson har, de har jag till min 1-åringmen tycker inte att det blir lättare att få i tummen ändå, han böjer alla fingrar...

• Tuffen

Vi har använt både Hestra och Ketch. Lika bra, tycker vi.

• flowerLowa

någon som vet vad HESTRA´s babyvante primaloft kostar??

• mandelblomma

har hestra och troll...de är lika bra tycker jag :)

• adventsbarn

Lindeberg! Varma och lätta att sätta på. Kanske inte vattentäta med en 1-åring blir ju ännu inte så blöt. Har samma vantar andra året nu till 2-åringen så de håller.

• flowerLowa

hur är storlekarna på hestras vantar?
    vad står 1,2,3 för??
    ålder??

• sommarblomma1

Jag hittade igår på H&M!

~*~♥~*~ Thilda 080810 ~*~♥~*~
Svar på tråden Vantar med dragkedja?