Vantar med dragkedja?
Jag är ute efter ett par vantar med dragkedja till min 1-åring. Pop har för 225kr och Lassie (Reima) har på Tradera, men vilka har mer såna? Kan man köpa Lassie-vantarna nån annanstans än på Tradera?
Jag är ute efter ett par vantar med dragkedja till min 1-åring. Pop har för 225kr och Lassie (Reima) har på Tradera, men vilka har mer såna? Kan man köpa Lassie-vantarna nån annanstans än på Tradera?
Kolla in Hestra, vi har vintertumhandskar med dragkedja, jättelätt att få in tummen på rätt ställe för små barn. Deras förra modell var ännu bättre men den verkar tyvärr inte säljas längre, med långt skaft. Personligen skulle jag inte köpa begagnade vinterhandskar eftersom dom nöts ganska mycket och blir tunna och kalla efter en vinter.
Everest har dessa bl.a. har från förra året som varit bra dock ej helt vattentäta. www.stadium.se/mode/juniorklader/accessoarer/096106/everest-k-ski-mtn-f9
Nu kollade jag in Hestras hemsida och ser vilka sorter vi har haft.
Jag rekommenderar:
Baby zip primaloft till 1- och 2-åring
Activent Junior till 3-åring och uppåt
Hestra ja, vantarnas mästare! Ska såklart kollas! Tack!
Lindeberg. Finns på Babyland här hos oss.
jag köpte ett par tumvantar på H&M med dragkedja och kardborreband. dom är rätt så tjocka så just nu när sonen är snart 1 år är det lite svårt att få in tummen på rätt ställe men dom är varma o goa :) kosta 60 kr.
Ketch! Superbra. 125 kr, ca.
Didriksson har, de har jag till min 1-åringmen tycker inte att det blir lättare att få i tummen ändå, han böjer alla fingrar...
Hetsra babyzip är de bästa vantarna med dragkedja.
Vi har använt både Hestra och Ketch. Lika bra, tycker vi.
någon som vet vad HESTRA´s babyvante primaloft kostar??
har hestra och troll...de är lika bra tycker jag :)
Lindeberg! Varma och lätta att sätta på. Kanske inte vattentäta med en 1-åring blir ju ännu inte så blöt. Har samma vantar andra året nu till 2-åringen så de håller.
hur är storlekarna på hestras vantar?
vad står 1,2,3 för??
ålder??
Dessa tycker jag är jättebra eftersom de öppnar sig så stort så det är enkelt att få in handen ordentligt. www.litenochjunior.se/product_info.php&products_id=1865
Jag hittade igår på H&M!