Lalalong skrev 2009-11-25 09:34:36 följande:
Mja, Eketorp har vi tittat lite på. Både som hörnsoffa och som 3-sits med 2-sits och fotölj. För bara en tre-sits är alldeles för lite. Men jag vet inte... Den är skön! Men inte så jättesnygg tycker jag. Ganska tråkig lixom. Sen ser inte sängen så där jätteskön ut. Men det är kanske fel? Karlstad har vi inte tittat på nej.. ser lite hård ut? Ingen soffa man myser i direkt? Eller? Finns den som större också? För tre-sits är som sagt för litet...
Hörnsoffan som bäddsoffa är inget jag rekommenderar till Ektorp... Den är inte så bra helt enkelt. Sängen till själva 3-sits soffan är skön. Man kan ställa in höjden i huvudändan om man vill och som sagt så kan man välja madrass (från fast till mjuk).

Men om man inte tycker den är så snygg så är det nog inget!
Nä, KARLSTAD finns inte i större men man kan ju köpa till schäslong (visserligen bara som fristående eftersom den inte går att koppla ihop med bäddsoffan) och fåtölj och fotpall.

Den är faktiskt riktigt skön att sitta i. Den finns ju i tyg också så slipper man skinnkänslan. Kan ju kännas lite kallt...
Prova den nästa gång du kikar in på IKEA.