• Annos85

Nästa nummer av tidiningen mama

Någon som vet när nästa nummer av tidningen mama kommer ut?
    Jag ska ge bort en prenumeration till min syster i julklapp var tanken. Men jag vill ju inte att hon ska få en tidning innan jul! Vågar man beställa nu eller ska man vänta lite?

BF 3/3 - 2010
  • Svar på tråden Nästa nummer av tidiningen mama
  • summertime123
    Annos85 skrev 2009-11-25 07:45:29 följande:
    Någon som vet när nästa nummer av tidningen mama kommer ut?Jag ska ge bort en prenumeration till min syster i julklapp var tanken. Men jag vill ju inte att hon ska få en tidning innan jul! Vågar man beställa nu eller ska man vänta lite?
    jag har för mig att det stod att nästa nummer kommer i januari, om det är den där prenumerationen där man får en gåva oxå
  • summertime123
    Annos85 skrev 2009-11-25 07:45:29 följande:
    Någon som vet när nästa nummer av tidningen mama kommer ut?Jag ska ge bort en prenumeration till min syster i julklapp var tanken. Men jag vill ju inte att hon ska få en tidning innan jul! Vågar man beställa nu eller ska man vänta lite?
    jag har för mig att det stod att nästa nummer kommer i januari, om det är den där prenumerationen där man får en gåva oxå
  • Annos85
    summertime123 skrev 2009-11-25 07:47:08 följande:
    Ja, man skulle få nån film och nån läppglans..
    Har för mig att det precis kom en ny mama, december numret. så då borde det ju inte komma ett till nummer innan jul..
    BF 3/3 - 2010
  • Vickan I

Stämmer det, jag fick hem dec.nr för några dagar sedan .

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Annos85
    Vickan I skrev 2009-11-25 08:02:25 följande:
    Stämmer det, jag fick hem dec.nr för några dagar sedan .
    De brukar väl stå längst bak i tidningen när nästa nummer kommer?
    Du har inte tidningen i närheten?
    BF 3/3 - 2010
  • summertime123
    Annos85 skrev 2009-11-25 08:27:06 följande:
    De brukar väl stå längst bak i tidningen när nästa nummer kommer?Du har inte tidningen i närheten?
    hmm i tidfningen står det att nästa nummer kommer ut den 22 december MEN på presentkortet står d ju att första tidningen kommer ut efter nyår
  • Annos85
    summertime123 skrev 2009-11-25 09:28:14 följande:
    hmm i tidfningen står det att nästa nummer kommer ut den 22 december MEN på presentkortet står d ju att första tidningen kommer ut efter nyår
    Hmm okej.. Jag tänkte beställa från hemsidan och där står det ingenting... Kanske ska vänta till mitten av december eller så för att vara på den säkra sidan. haha

Annars såg jag att man kunde beställa på tidningskungen.se men  då var det bara 12 nummer (och ingen film eller läppglans) för samma pris.. 
    BF 3/3 - 2010
Svar på tråden Nästa nummer av tidiningen mama