• Anonym (Fertilajag)

fan! kondomen fastnade i mig och sperman rann ut i mig!!! hjälp mig!!

HELVETE OCKSÅ! VAD SKA JAG NU GÖRA?!
    Jag har haft sex med en annan kille igår, med kondom, men när han kommit i den och drog ut kuken så fastnade kondomen i mig! Jag fick panik och rusade in på hans toa, hade ägglossning igår så idag är säkert mitt ägg ute, vill inte bli gravid! Jag var tvungen att ta upp baksidan av en gaffel upp i slidan för att kunna ta ut den, nådde inte upp med mina fingrar och all sperma bara spred sig och rann ut! Är det lönt att jag köper dagen efter piller nu?? ELLER ÄR DET KÖRT??? Jag har panik!!!!! *jätterädd*

• Svar på tråden fan! kondomen fastnade i mig och sperman rann ut i mig!!! hjälp mig!!
  • kaksmulan

Du kan antingen sticka och köpa dagen efter piller nu på en gång eller fortsätta att ha panik...
    Bara att välja!

Felixens♥, Ellendellens♥ och Krumelurernas♥ stolta mamma!
  • Me o Mike

Det var ju igår ni sexade. Pillret heter ju DAGEN EFTER piller.. Köp ett nu.

• Pretty Banana

Nej det är inte kört. Köp dagen-efter-piller och ta dem så fort som möjligt. Ju snabbare du tar dem desto mindre är risken att du blir gravid.

• Anonym (Fertilajag)

Pretty Banana skrev 2009-11-25 09:23:06 följande:

Nej det är inte kört. Köp dagen-efter-piller och ta dem så fort som möjligt. Ju snabbare du tar dem desto mindre är risken att du blir gravid.
    okej ! =( hoppas det funkar, är verkligen livrädd... men jag vet att mitt ägg brukar vara ute på dag 15 lr 16...vilket är nu, och nån sa en gång att om man har ägglossning så hjälper det inte, men får springa ner nu å köpa..skit också.. kan inte lita på kondomer nu heller =(
  • kaksmulan
    Anonym (Fertilajag) skrev 2009-11-25 09:25:37 följande:
    Pretty Banana skrev 2009-11-25 09:23:06 följande: okej ! =( hoppas det funkar, är verkligen livrädd... men jag vet att mitt ägg brukar vara ute på dag 15 lr 16...vilket är nu, och nån sa en gång att om man har ägglossning så hjälper det inte, men får springa ner nu å köpa..skit också.. kan inte lita på kondomer nu heller =(
    Nog kan du lita på kondomer. Det står rätt tydligt på förpackningen att man ska hålla fast i kondomen runt penisroten när man drar sig ur...
    Felixens♥, Ellendellens♥ och Krumelurernas♥ stolta mamma!
  • Anonym

Jo självklart måste ni hålla fast den när man drar ut.. Kanske den var lite för stor för honom!?

• Anonym (Fertilajag)
    kaksmulan skrev 2009-11-25 09:27:07 följande:
    Nog kan du lita på kondomer. Det står rätt tydligt på förpackningen att man ska hålla fast i kondomen runt penisroten när man drar sig ur...
    okej, då gjorde väl inte han det... och den mannen jag hade sex med är 43 år, men han har sagt till mig att han ska fylla 32år..såg det igår när jag skrev in hans för å efternamn på birthday.se.. jag själv har nyss fyllt 23år..suck, usch vill verkligen inget ska hända...
  • Anonym

Men USCH vilken äckelgubbe!!

Anonym (Fertilajag) skrev 2009-11-25 09:29:49 följande:

okej, då gjorde väl inte han det... och den mannen jag hade sex med är 43 år, men han har sagt till mig att han ska fylla 32år..såg det igår när jag skrev in hans för å efternamn på birthday.se.. jag själv har nyss fyllt 23år..suck, usch vill verkligen inget ska hända...
  • Pretty Banana

Anonym (Fertilajag) skrev 2009-11-25 09:25:37 följande:

Pretty Banana skrev 2009-11-25 09:23:06 följande:
    okej ! =( hoppas det funkar, är verkligen livrädd... men jag vet att mitt ägg brukar vara ute på dag 15 lr 16...vilket är nu, och nån sa en gång att om man har ägglossning så hjälper det inte, men får springa ner nu å köpa..skit också.. kan inte lita på kondomer nu heller =(
    Jag tror inte man vet exakt hur de fungerar. Pillret förhindrar att man får ägglossning, men det skyddar även mot graviditet under ägglossningen, så antagligen har det någon annan effekt också (typ att det hindrar ägget från att fästa eller något sådant).
  • BlommyNess12

Anonym (Fertilajag) skrev 2009-11-25 09:29:49 följande:

Men ta dagen efter piller då. Kan man ta inom 72 timmar efter samlaget, men ju snabbare desto bättre effekt (mindre risk för graviditet)
Svar på tråden fan! kondomen fastnade i mig och sperman rann ut i mig!!! hjälp mig!!