• summertime123

köpa playmobil till 2-åring? hjälp!!!

Sonen är 2,5 år o är inte särskilt förtjust i några speciella figurer. Bara bilar o motorcyklar som gäller Tänkte då börja samla på någon leksak som han kan leka m länge, som m duplo t.ex. Playmobil leksaker skulle sonen bli överlycklig över men jag vet inte hur de är i verkligheten, har bara kollat på nätet. Är han för liten för dem? Tänkte om de går sönder lätt? Han stoppar iaf inte saker i munnen så det gör inget om det är smådelar... SNÄLLA HJÄLP! Tänkte beställa lite julklappar nu nämligen

• Svar på tråden köpa playmobil till 2-åring? hjälp!!!
  • summertime123

såg nu att defanns playmobil 1.2.3 till yngre barn men han är som sagt besatt av motorcyklar o grejer för större barn haha så det är leksakerna för äldre barn jag syftar på!

• udda3

gå å kolla i affärerna så får du ju större överblick.
    min dotter fick playmobil i 2års present. hon älskade de.
    idag är hon 3½ coh älskar det fortfarande å har en massa saker..

• summertime123
    udda3 skrev 2009-11-25 10:10:43 följande:
    gå å kolla i affärerna så får du ju större överblick.min dotter fick playmobil i 2års present. hon älskade de.idag är hon 3½ coh älskar det fortfarande å har en massa saker..
    I vanliga fall hade jag gjort det men sitter hemma med en sjuk son och tänkte passa på att klicka hem lite saker fr nätet fr ebay när man har tid
Svar på tråden köpa playmobil till 2-åring? hjälp!!!