Att möta Kvinnan I Sitt Liv när man är gift
Ett problem som jag inte trodde jag någonsin skulle stöta på.
Efter mångårigt äktenskap i ett bra förhållande med två barn träffar jag en annan kvinna (också gift med barn) vid en middag och efter bara några sekunder är det helt klippt. Blixtnedslag, stjärnor, andnöd, allt. Helt bottenlöst förälskad på ett sätt som jag aldrig trott ens var möjligt. Tänker på henne all vaken tid sedan dess.
Träffar henne regelbundet i jobbet och det klickar inom alla områden - "soulmates" skulle man kunna säga och på något sätt verkar det ju som om jag visste det redan efter några sekunder, då jag föll så fort... Försöker hålla det inom mig, men snart går jag sönder.
Har försökt tänka bort det och fokusera på annat men det är omöjligt. Flera månader har gått och det blir bara värre. Inte illa hemma alls, men min ångest är stor över hela situationen. Samtidigt som jag lever i ett slags rus av kärlek.
Jag behöver råd om hur jag skall hantera detta. När jag rannsakar mig själv måste jag tyvärr erkänna att jag är beredd att lämna precis allt för denna kvinna om det läget uppstår.
Någon som befunnit sig i liknande situation?