• Skehamn2010

Vad tycker du om "skalliga" killar/män?

Nu syftar jag inte på dom som rakat av sig håret utan dom som av naturen är tunnhåriga/skalliga.

Förut har jag tyckt att det varit ruskigt oattraktivt men med åldern mognar man och det spelar ingen större roll längre. Men en tjock, rufsig kalufs är ju det snyggaste. Iallafall tycker jag det.

Nu ser inte min karl ut så. Men det var inte hans hår jag föll för :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om "skalliga" killar/män?
  • Julutzi

Min man är jätte tunn hårig, men rakar bort resten... Så givetvis tycker jag det är sexigt! Röstade på att det är ju inte håret man är tillsammans med....

♥ Mamma till Julia 030527 och Emilia 080108 ♥
  • Kazamm

Jag tycker att det generellt sett är oattraktivt. Påminner för mycket om den "frisyr" som min farsa har haft ända sen jag var liten. Men det är klart att skulle fästmannen bli tunnhårig så skulle det inte vara en jättestor grej (om än rätt synd på det superfina håret!). Det är ju inte håret man är tillsammans med trots allt ;)

• Dinturiel

Snyggt på rätt kille. Maken tex är skitsnygg i hans nertrimmade ikkehår :)

• annca

Måste nog säga: fullständigt oattraktivt!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Neko

Kanske okej på rätt person, men det är ytterst få som passar i det.

• Garderobshylla

Fult/oattraktivt.

Men då är jag 27 o0ch kan inte se att en "gubbe" över fyrtio huvudtaget kan vara snygg, jag kanske ändrar mig om en sisådär tjugo år dock...

• La Lola

Snyggt på rätt kille.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • La Lola
    Garderobshylla skrev 2009-11-25 16:10:03 följande:
    Fult/oattraktivt. Men då är jag 27 o0ch kan inte se att en "gubbe" över fyrtio huvudtaget kan vara snygg, jag kanske ändrar mig om en sisådär tjugo år dock...
    Fast tappa håret kan ju killar i 20-årsåldern oxå göra å andra sidan.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • SuzR

min sambos hår ramlade av i 20 års åldern då han blev väldigt tunnhårig så enda sen dess har han rakat sig. jag tänker inte så mycket på det, visst när jag såg honom första gången tyckte jag det var fult men nu när jag är kär tycker jag han är snygg:)

Svar på tråden Vad tycker du om "skalliga" killar/män?