Klump i halsen, Hjälp!
Hej alla,
blir så trött på mig själv, kan inte övertyga min hypokondriska sida om att min klump i halsen bara är ångest. Kan ni inte försöka hjälpa mig? Hoppas att fler som känt så här läser detta och känner igen sig så ni kan hjälpa mig..
Födde barn för 3 månader sedan, blev deppig och fick en massa ångest, även äkta panikångest. Har behandlat mig med sertralin i fem veckor och mår mycket bättre men än tar ångesten överhanden emellanåt.
Har under de senaste två månaderna hunnit med hjärntumör, lungtumör, halstumör, bihåletumör etc.. Men självfallet har det bara varit min oro som spelat mig dessa spratt.
Har bl a haft domningar i kroppen, andningsproblem, värk i kroppen, illamående plus mycket mer. Nu har turen kommit till klump i halsen. Den har suttit i ca en vecka till och från. Har varit mycket på sista tiden, med dottern 3 mån till akuten två gånger på samma dag (de gångerna var det inte bara jag som oroade mig, men hon mår bra nu), hade dop i helgen med 20 personer inbjudna etc.
Men nu har det lugnat ned sig men den där j*vla klumpen är där ändå!
Som sagt finns den inte där jämt. När jag sovit brukar den inte komma förens jag har tänkt på den, men då tänker jag att hjälp den var säkert där även då fast jag inte märkte det..
Blir så trött på mig själv, ibland kan jag övertyga mig själv men inte alltid.
Tack för att du läser och hoppas du har nåt bra svar till mig :)
Helena
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-25 15:57
Ingen mer som har förslag?