• Anonym

Osexiga bröst!!

Mina bröst är stora, hänger och så har jag stor vårtgård.
    Hur ska man komma över detta att de flesta killar bara verkar gillar runda, stora bröst med små perfekta vårtgårdar? Jag känner mig jätte osexig.
    Aldrig någon annan som klagat.. Men känslan JAG har när bhn åker av är inte alltför rolig vissa ggr....

• Svar på tråden Osexiga bröst!!
  • Anonym (STOR Ekupa)

Du är inte ensam!!!
    HATAR DET!!

Kan inte ha vilka kläder jag vill på jobbet (jobbar på förskola)
    Hatar att ta av mej bh inför folk.
    Och olika sexställningar med två jävla hängande boxkuddar, fy fan!!!
    Utföra sport med tre dubbla sport behåar.. :s

• Anonym

Det finns alltid minst en grej på kroppen som man ogillar. är det så att man har små, perfekta bröst så ogillar man istället sina armar, eller magen, eller hur rumpan ser ut, eller låren, eller.... ja du fattar grejen.

det är ju enkelt att säga, men svårt att göra, men det bästa är väl att helt enkelt gilla läget. acceptera sin kropp. det finns oerhört många män där ute som älskar att se stora bröst som slår i takt med kroppen när man har sex! {#lang_emotions_laughing}

• Anonym (STOR Ekupa)

Självklart!
    Men en stor hängig mage, JAHA träna!
    elr vidare!
    få fastare o mindre bröst plus bli av med överskotts hud sen grav.
    fixas bara med en massa slantar! :'(

Jag är väl trimmad, sportar mm.

• Anonym (nr 2)
    Anonym (STOR Ekupa) skrev 2009-11-25 18:26:36 följande:
    Självklart! Men en stor hängig mage, JAHA träna! elr vidare! få fastare o mindre bröst plus bli av med överskotts hud sen grav. fixas bara med en massa slantar! :'(Jag är väl trimmad, sportar mm.
    nja, jag vet inte riktigt om jag håller med dig. efter min graviditet så fick jag en väldigt slapp hängmage som inte drog ihop sig. nu är jag gravid igen och räknar inte med att det kommer bli bättre efter den här graviditeten...

skönhetsoperationer finns ju alltid, men frågan är om det är värt det? oftast hittar man bara en ny grej att störa sig på, det är så vi funkar...

och om du dessutom är vältrimmad och har stora bröst så måste du ju vara en killes dröm?
  • redneck girl
    Anonym skrev 2009-11-25 18:23:26 följande:
    Det finns alltid minst en grej på kroppen som man ogillar. är det så att man har små, perfekta bröst så ogillar man istället sina armar, eller magen, eller hur rumpan ser ut, eller låren, eller.... ja du fattar grejen. det är ju enkelt att säga, men svårt att göra, men det bästa är väl att helt enkelt gilla läget. acceptera sin kropp. det finns oerhört många män där ute som älskar att se stora bröst som slår i takt med kroppen när man har sex!
    japp,här slår det i takt;) bara att gilla läget.bara att ta vara på vad man har=)
  • Anonym (lasseman)

bara för att du tycker sånna bröst är osexiga,så gör långt i från alla det.alla har olika bröst.jag gillar alla sorter,så länge de är naturlig vara.mjuka,stora...är sexigt i mina ögon.

• Anonym

Okej.... Ni har olika syn alla här ser jag. På bröstens form och storlek.
    Visst, jag kan väl acceptera att dom är stora och hänginga...
    Men det värsta är nog ändå vårtgården. Vad gör man åt den då?
    Den har liksom växt med brösten..... suck..
    Förr tyckte jag att jag var sexig. Hade mina mjuka former och stora bröst.
    Men kan tyvärr inte känna så längre, inte just nu iaf :(

• redneck girl

vårtgården kan du ju inte påverka nått.har också stora sådanna.men det hade jag före alla ungar med.

• Anonym (mulligt-e-mums)
    Anonym skrev 2009-11-25 18:14:32 följande:
    Mina bröst är stora, hänger och så har jag stor vårtgård. Hur ska man komma över detta att de flesta killar bara verkar gillar runda, stora bröst med små perfekta vårtgårdar? Jag känner mig jätte osexig. Aldrig någon annan som klagat.. Men känslan JAG har när bhn åker av är inte alltför rolig vissa ggr....
    Jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du beskrev hur en riktig kvinna ska se ut :)
  • Anonym (rosa femkrona)

Tror inte män tänker som du tror. De gillar bröst helt enkelt. ...oavsett utseende.

Jag har stora ganska runda bröst med små bröstvårtor. Inte har jag märkt att jag är mer attraktiv för killar för det. Varför tror du att killar föredrar det du säger dig inte ha? De är säkert läckra!

• Anonym

Anonym (mulligt-e-mums) skrev 2009-11-25 20:06:08 följande:

Jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du beskrev hur en riktig kvinna ska se ut :)
    hahah :) gott att höra...jag ska försöka ändra attityd!
  • Anonym (tuttlösa)

Jag hade lätt bytt med dig!!! Mina bröst är så små att dom nätt och jämt fyller en a kupa! Dessutom är dom hängiga, precis som taxöron! Finns inget snyggt med mina tissar, varken med eller utan kläder... så ledsen för detta att du anar inte! Vilken man vill ha en kvinna utan mjuka goa tuttar? Det har gått så långt att jag inte vill klä av mig inför någon, stora tröjor på, vilket kanske ser sjukt ut då jag är liten...
    Kan inte gå upp i vikt heller... Hemskt!

• Anonym (Chipstuttar)

Anonym (tuttlösa) skrev 2009-11-26 10:18:49 följande:

Jag hade lätt bytt med dig!!! Mina bröst är så små att dom nätt och jämt fyller en a kupa! Dessutom är dom hängiga, precis som taxöron! Finns inget snyggt med mina tissar, varken med eller utan kläder... så ledsen för detta att du anar inte! Vilken man vill ha en kvinna utan mjuka goa tuttar? Det har gått så långt att jag inte vill klä av mig inför någon, stora tröjor på, vilket kanske ser sjukt ut då jag är liten... Kan inte gå upp i vikt heller... Hemskt!
    Det är inte kul att vara man och ha chipstuttar heller.
  • Anonym

OK. Efter att ha läst alla inlägg här känner jag att jag måste intala mig själv att jag är sexig precis som jag är. Jag har ju för tusan fött ett stort barn, visst blir det väl skavanker då. Men samtidigt känner jag mig faktiskt mer som en kvinna nu!
    Och en sexig sådan!! Jag ska tänka så varje dag nu, så gott det går...
    Så kanske jag blir sexig till slut också, pga utstrålningen tankarna ger ;)

• Anonym (mulligt-e-mums)

redneck girl skrev 2009-11-25 19:13:39 följande:

japp,här slår det i takt;) bara att gilla läget.bara att ta vara på vad man har=)
    mmmm, finns inget sexigare än att se sin partners hängiga bröst guppa fram och tillbaka när hon rider eller ta tag i dem när man knullar bakifrån och samtidigt som hennes stora härliga mage guppar med.
Svar på tråden Osexiga bröst!!