• Anonym

yrsel av viknedgång?

vanligt känna sig yr eller dåsig typ av viktnedgång väger lite mindre än genomsnitt kanske 48/49 och är 160 lång

• Svar på tråden yrsel av viknedgång?
  • Anonym

Ja, är man för smal så kan man få blodtrycksfall. Det är väldigt vanligt. Om du går upp i vikt så kommer det att försvinna.

Om du är mitt i din viktnedgång (vilket jag inte hoppas) så kan för lite mat göra att man blir yr.

• After Forever

Varför ska du gå ner ännu mer? Ja man kan bli yr om man inte äter ordentligt.

• Anonym

After Forever skrev 2009-11-25 18:24:38 följande:

Varför ska du gå ner ännu mer? Ja man kan bli yr om man inte äter ordentligt.
    ätit nyss.
    Ja äter jag stark mat svimmar jag nästan.
  • Anonym

ville bara säga att jag inte bantar men sista halvåret har varit ett helvete och är fortfarande ligger i en vårdnadstvist är helt jävla slut

• After Forever
    Anonym skrev 2009-11-25 18:25:57 följande:
    After Forever skrev 2009-11-25 18:24:38 följande: ätit nyss. Ja äter jag stark mat svimmar jag nästan.
    Att du ätit nyss säger ingenting om du äter slarvigt. Heller inte den starka maten, men om du vet med dig att du blir yr av stark mat (!) så ät inte det då!
  • Anonym

After Forever skrev 2009-11-25 18:27:22 följande:

Att du ätit nyss säger ingenting om du äter slarvigt. Heller inte den starka maten, men om du vet med dig att du blir yr av stark mat (!) så ät inte det då!
    därför jag inte äter stark mat!
  • After Forever
    Anonym skrev 2009-11-25 18:29:28 följande:
    After Forever skrev 2009-11-25 18:27:22 följande: därför jag inte äter stark mat!
    Ok.
Svar på tråden yrsel av viknedgång?