• patrikiden

Alternativ till Teletubbies video film

Min son är galen i teletubbies och han har lät sig mycket därifrån. Men vi har alla filmer som finns på svenska med dom redan och jag undrar om någon har något alternativ till teletubbies som är ungefär lika bra på att lära ut?

Han är strax mer än 2 år.

// Patrik

• Svar på tråden Alternativ till Teletubbies video film
  • mamlan

Jag vet inte riktigt vad du menar med lära ut, men "drömmarnas trädgård" eller om det heter "i drömmarnas trädgård" är ju en liknande serie, min dotter gillade den bättre än teletubbies,

• Snooze

Dora - Utforskaren går varm här hemma. Annars äääälskar vår 2-åring Pippi & Emil i Lönneberga.

• Lisa1976

Molly mus är perfekt. Lagom lugnt och fängslande! Det ska ju inte var för häftiga bildväxlingar för små barn.

• tamate

ToonDisney, gumman har älskat den kanalen i många år, där finns många bra program, ingen reklam och det är pedagogiskt

• seadwarf
    tamate skrev 2009-12-01 16:31:40 följande:
    ToonDisney, gumman har älskat den kanalen i många år, där finns många bra program, ingen reklam och det är pedagogiskt
    Du menar Playhouse disney väl? Med Händiga Manny och Små Einsteins m.fl..?

Är det den du menar så tycker jag också att den kanalen är bra och var en favorit här hemma då sonen var mindre

Toon disney är för lite större.. eller finns den ens kvar, blev det inte Disney XD av den?
Svar på tråden Alternativ till Teletubbies video film