• Anonym (start)

Vill ha hjälp att starta en sexnovell

Hej!
    Finns det någon som har lust att hjälpa mig att börja skriva en liten sexnovell.

Min man skriver alltid så härliga sådana till mig och jag vill nu överraska honom med en tillbaka. Men kan inte komma igång.
    Finner liksom inte någon bra början.

Finns det någon som kan inspirera mig att hitta en början?

• Svar på tråden Vill ha hjälp att starta en sexnovell
  • hohanonsos

Har skrivit en novell på Bubblan.nu, den heter Hat Trick och finns under synonymen hohanonsos.

Den är på temat ageplay, kanske du kan få lite inspiration där?
    Ge lite ledtrådar om vad du vill att den skall handla om kan jag försöka....
    Skriva sexnovell är kul, man blir ofta lite pirrig!

• Neko

Jag tycker det är kul men då ska man själv och den man skriver till tända på typ samma saker, annars är det inte lika kul =P

• Anonym (start)

Ge lite ledtrådar om vad du vill att den skall handla om kan jag försöka....

Tänkte mig inte för klart att det blir lättare om man vet det.

Hans intressen är dans och friluftsliv. Är lite äventyrlig av sig gillar lite spänning i livet.
    Är svag för kvinnors rumpor och oralsex.

Har en liten hemlig dröm om att överraska ett älskande par i naturen

• Anonym (start)

Hohanonsos: Perfekt sida du hänvisade till här fick jag idéer . Tack!

• hohanonsos

Vill du fortfarande ha hjälp eller fixar du det sjäv nu?

• Anonym (start)

Just nu har jag kommit igång. Men om du vill får du gärna hjälpa mig med någon kommande. Kan ju bli fler nu

• hohanonsos

Spännande!
    Dina ledtrådar kan man ju fantisera en hel del om, utesex, oralt och en skön rumpa, kan bli en riktigt upphetsande novell.....
    Kan man få ett "smakprov" kanske fler som kan gilla din novell.....?

• Anonym (start)

Visst kan jag bjuda på det.

Började novellen så här:

Nerifrån bryggan kunde jag se min syster och svåger stå i köksfönstret och titta när jag åkte iväg med motorbåten.
    Jag rundade ett par holmar och när jag varit borta i kanske 10 minuter så dör motorn. Jag försöker upprepade gånger att få igång den igen, men det är hopplöst. Jag tar upp årorna och börjar ro hemåt.

Det tar en stund att ro, men det är samtidigt tyst och skönt. 30 minuter senare är jag hemma vid bryggan igen.
    Jag töjer fast båten och börjar gå upp mot huset.

När jag kommer närmare så hör jag min syster. Hon stönar högt och pipigt. Jag går runt mot baksidan, till verandan, men när jag kommer runt hörnet så får jag se min syster och svåger nakna på verandan. Jag slänger mig omkull innan de hinner få syn på mig. Jag ligger stilla på marken bakom en buske och försöker andas så tyst jag bara kan. Hela tiden hör jag min syster högfrekventa och pipiga stönande.........

• hohanonsos

Mmmmm, bra början!
    Kan tror att du blir kåt av vad du ser, börjar ta på dig själv, smyger undan, måste få smaka kuk, träffar din man (eller någon annan du fantiserar om) på stranden, kramas, smeker kuken, kläderna åker av, han tar dig bakifrån, gillat din sköna rumpa sedan länge, du kommer, tar honom i munnen och han sprutar över dig.....
    Kanske du ser din syster i föstret då du tas baikfrån...
    Fick kanske inte in din man i det här, men i fantasin kan man väl ha kul med vem som helst?
    Lycka till med fortsättningen!

• hohanonsos

Har han fått novellen än? Reaktion? Sporrar det till fler noveller?

Svar på tråden Vill ha hjälp att starta en sexnovell