• sep09

Ljusstake som ser ut som hjärta för riktiga ljus?

Har sett att Åhlens har en jättefin elljusstake med 4 ljus som är formad som ett hjärta i lite gammaldags stil nästan (den heter Nusnäs). Men jag skulle vilja ha en liknande, fast där man sätter i riktiga ljus istället, har för mig att jag sett det i nån reklam eller nåt, men kan ha drömt det, haha.

Någon som sett nån sån ljusstake nånstans?

• Svar på tråden Ljusstake som ser ut som hjärta för riktiga ljus?
  • Sally09

jag var på åhlens idag och är 99% säker att det finns såna för vanliga ljus också både röda och vita
    jättefin!

• sep09

Gör det? =)
    Har visserligen bara tittat på Åhlens hemsida, men där hittar jag ingen, men allt kanske inte finns med där. Får försöka hinna med Åhlens imorgon då, hoppas du har rätt =)

• Sally09

jag såg ett hjärta med ljushållare men inga ljus... var inte framme och vände och vred på den utan reflekterade bara att den var fin. såg inte någon med elljusen i vad jag kan komma på nu så lite konstigt låter det ju. detta är åhlens i växjö jag pratar om, nästan bud på att gå förbi där i morgon igen och kolla hur fel jag kan ha sett

• sep09

Haha, ja ibland blir man förvånad hur fel man kan se, fast man är helt säker på vad man såg. Men jag hoppas fortfarande att du såg "rätt" =)

• Thursday

Nog fanns det på Åhléns här när jag gick förbi idag, både vita och röda för fyra ljus.

• Sally09

Jaaa! då är jag inte galen...

• Thursday
    Sally09 skrev 2009-11-28 16:25:17 följande:
    Jaaa! då är jag inte galen...
    Vilken tur att vi fick det klarlagt då!
  • Sally09
    Thursday skrev 2009-11-28 16:28:26 följande:
    Vilken tur att vi fick det klarlagt då!
    ha ha, ja det räddade min dag
  • Västerås

Och i västerås finns dom på Nisses för knappt nå pengar alls.

• Freiya

jag har en sån som jag köpte på Åhlens för ett par år sen, fanns i rött och vitt. kanske finns nu med. 149kr tror jag den kostade.
    sen har jag en liknande som är från panduro. köpte den nåt år senare, vet inte om de finns nu.

• FrökenLarsson
    Freiya skrev 2009-11-30 19:09:33 följande:
    jag har en sån som jag köpte på Åhlens för ett par år sen, fanns i rött och vitt. kanske finns nu med. 149kr tror jag den kostade.sen har jag en liknande som är från panduro. köpte den nåt år senare, vet inte om de finns nu.
    Den från panduro säljs fortfarande. Tror den kostar 129 kr.

Jag har även sett liknande på Hemtex för 89 kr, men då var det nog bara plats för två ljus *osäker*
Svar på tråden Ljusstake som ser ut som hjärta för riktiga ljus?