• Amsan71

erotikbutik stockholm City

Hejsan!
    Ska snart till stockholm och är sugen på lite nya leksaker. Behöver tips på butiker som ligger centralt i stockhom.
    Väntar ivrigt på svar

• Svar på tråden erotikbutik stockholm City
  • Pruttiluskan

Haha...bor ju långt därifrån så kände då inte till att man även kunde spela in porr filmer inne i en sån butik i sthlm! =P hahaha... Var natt öppet där!

Minns inte alls vad de stället hette, var många år sedan nu! =P

• timri

Pistill ligger på Drottninggatan, nära T-centralen. På söder har du två bra butiker: Lovestore på Bondegatan och Afrodites apotek på Katarina Bangata. Är dom jag rekommendera, har handlat där och butikerna är bra.

• Pruttiluskan
    timri skrev 2009-11-26 23:12:07 följande:
    Pistill ligger på Drottninggatan, nära T-centralen. På söder har du två bra butiker: Lovestore på Bondegatan och Afrodites apotek på Katarina Bangata. Är dom jag rekommendera, har handlat där och butikerna är bra.
    Vet du vad de stället hette som hade natt öppet? Hahaha
  • catta01
    timri skrev 2009-11-26 23:12:07 följande:
    Bra råd å de butikerna är mer gentemot en kvinnlig kundkrets.
    Sen finns även Martinshop vid Skanstull, även med webshop.
    Östgötagatan 75 martinshop.se/
    Och Blue Vision på Fridhemsplan som iof känns lite små sunkig men ok. Fridhemsgatan 44

Lycka till!
  • Miku89

Pistill är en jättemysig butik!
    www.pistill.se
    hon som jobbar där är jättetrevlig och butiken är smakfullt inredd.
    Gå mot Butterix och fortsätt framåt, uppför en backe.
    På höger sida sitter skylten, vit och rosa ^.^

Svar på tråden erotikbutik stockholm City