• Ver a

Kommer inte åt mitt facebook-konto

Har sedan i går eftermiddag fått följande meddelande när jag försöker logga in: "Kontot ej tillgängligt Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten."

Visst, det har dykt upp förr men då har jag kunnat logga in efter en stund. Nu har det varit måååånga timmar. Min man kan logga in, men inte jag! Är det fler än jag som har problem?

• Svar på tråden Kommer inte åt mitt facebook-konto
  • sasssyy

jag kommer in på min fb iaf... prova att stänga ner din webläsare och försöka igen.

• Ver a

Jag har testat, datorn har dessutom varit avstängd inatt...

• sasssyy

underligt.. för jag kommer som sagt in på mitt... har du autoinlog?? Isf föreslår jag att du slår av det och loggar in manuellt.

• Ver a

Som jag skrev kommer min man in på sitt konto på samma dator. Jag har inte autoinlog. testade att aktivera det men det hjälpte inte det heller

• sasssyy

hmmmm mysko.. för jag kommer in.. min sambo kommer in och flera av mina vänner.. fast det är färre inloggade än vad det brukar vara vid den här tiden så det kan ju vara något tjall

• c0ol

Så kan det vara, dom har troligen underhåll på den server som ditt konto ligger på.

• Ver a

gaaah, det funkar fortfarande inte... (nejdå, jag är inte alls facebookberoende :P )

• Karedo

Jag har samma problem, tänkte precis lägga ut en tråd om det.

Men nu vet jag att jag inte är ensam om problemet.

• Ver a

Karedo, mitt problem är löst! Hur går det för dig?

• 123wiking

Tack hoppas att det fungerar nu.

Svar på tråden Kommer inte åt mitt facebook-konto