Det kryper på mig... pälsängrar!
Alltså, den här tråden kanske inte passar här, men jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga den.
Det är såhär att vi har visst fått pälsängrar i lägenheten.
Det är inte många. Vi har hittat några stycken och dom har enbart varit på golvet och i min gamla väska som har stått under sängen i nån månad.
Om man skulle säga på ett ungefär så är dom väl iallafall under 20stycken, så jätte många är de inte. Men dom lägger ju ägg och är rädd för att det kommer dyka upp flera snart.
Men, sen i tisdags har vi inte hittat flera.
Vi har städat och städat, tvättat kläder osv.
Jag vet att man kan frysa in kläder också för att döda dom, men vi har en jätte liten frys så vi har tvättat för fullt istället och torktumlat.
Nu är frågan, kan dom försvinna med bara hjälp av att städa, eller kommer dom komma tillbaka?
Vi har ringt efter någon som ska komma och kolla också, så det blir förmodligen nästa vecka.
Men kan vi ha lyckats fått bort dom med hjälp av städning, eller är de helt omöjligt?
Jag har hört att dom är seg att få bort och att dom även kan följa med en när man flyttar. Bara tanken får mig att bli äcklad :(
Hoppas någon vet. :)
Hatar dom verkligen, även fast dom inte är nå farlig, men dom är sååå grymt äcklig!