• Anonym (lovegirl)

Analsex är så jä*la skönt!!

som rubriken: gah vad det är skönt! Har precis hittat tillbaka till sexlivet igen efter en graviditet och nu är det eld och lågor, som förr. Och analsex det är det skönaste!! Verkar som vissa här inne tror att det är något smärtsamt som kvinnor gör för att behaga män, men jag vill bara säga att det kan vara det bästa som finns. Jag kommer som lättast och tyngst när min man är som djupast.. så är det! Så det ÄR verkligen skönt för vissa tjejer! Love it.

• Svar på tråden Analsex är så jä*la skönt!!
  • Anonym (tjej)

Jag håller verkligen med. Det är sååå skönt!

• Anonym (lovegirl)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-27 09:26:41 följande:

Jag håller verkligen med. Det är sååå skönt!
    Cool :)
  • mrbiig

Avundsjuk, har inte ens fått prova nån gång ,skulle haft mindre kanske hehe

• Anonym (lovegirl)
    mrbiig skrev 2009-11-27 09:29:06 följande:
    Avundsjuk, har inte ens fått prova nån gång ,skulle haft mindre kanske hehe
    Har inte med storleken att göra. Skulle säga att min man är XL, han kommer aldrig in hela vägen när vi har "vanligt" sex, så att han kan panga på utan stopp gör ju bara saken ännu bättre! (tycker han med, såklart)
  • Anonym (Pumis)

man brukar ju säga att ju slappare man är i musen desto mer vill killen ha analsex
    för sin egen skull, förstår dom ..
    har testat analsex men killarna vill hellre ta mig den "rätta" vägen
    vad som nu är rätt ;)

• Anonym (lovegirl)

Anonym (Pumis) skrev 2009-11-27 09:52:18 följande:

man brukar ju säga att ju slappare man är i musen desto mer vill killen ha analsex för sin egen skull, förstår dom .. har testat analsex men killarna vill hellre ta mig den "rätta" vägen vad som nu är rätt ;)
    Tjaa, jag har hört tvärt om med, att om killen har liten kuk gillar de analsex för att det ska kännas mer/ kvinnan vill heldre ha analsex för att det känns mer. men det stämmer ju inte. Man kan ju tänja sig mycket mer där bak än vad man kan tänja musen. För killar är det ingen större skillnad, bara precis i början (i vilket fall är väl inget av alternativen speciellt bra om det är för slappt, man får träna!). Vågar påstå att för många är det den mentala delen som är sexig (för killar iaf) att det är nasty och lite tabu och visuellt tändande.
  • Anonym (lovegirl)
    mrbiig skrev 2009-11-27 09:51:54 följande:
    skulle ha träffat dig först då
    Haha, ja kanske det du. Men varför "får" du inte prova?..
  • mrbiig

Anonym (lovegirl) skrev 2009-11-27 10:47:23 följande:

Haha, ja kanske det du. Men varför "får" du inte prova?..
    som sagt för stor enligt henne 19cm x 15cm i omkrets
  • Anonym (lovegirl)
    mrbiig skrev 2009-11-27 11:38:40 följande:
    Anonym (lovegirl) skrev 2009-11-27 10:47:23 följande: som sagt för stor enligt henne 19cm x 15cm i omkrets
    Du har mätt? ;)
    Onekligen stort, men gillar hon ens analsex? Om hon gör det så är det i vilket fall inte FÖR stort, skulle nog kunna bli schyst för er båda. Men då får du se till att göra ett bra jobb med uppvärmningen innan, såklart.
    Det är ju bara min åsikt, men som jag skrev ovan så är det ju extra grymt om man har en välutrustad man, att känna honom "i bott" och det är grymt för honom att få in hela, när man inte kan det genom "vanligt" sex. Antar att du inte heller få in hela på det vanliga sättet, med den storleken.
Svar på tråden Analsex är så jä*la skönt!!