• Anonym (tänker..)

Ok.. jag är gravid 13v och tänker bara på sex med andra kvinnor..

någon fler?

• Svar på tråden Ok.. jag är gravid 13v och tänker bara på sex med andra kvinnor..
  • Anonym (tonårsmorsa)

När man är gravid blir alla slemhinnor i kroppen mer blodfyllda och underlivet mer känsligt för beröring.

Många blir också otroligt kåta! Och med det kommer mer fantasier och experimentlusta.

Själv började jag tända på mer hårt sex och dessutom ville jag ha sex MINST 1g/dag med maken + att jag onanerade som en galning. Jag kände mig supersexig! Det tyckte dock inte maken men han ställde upp så gott det gick och han orkade.

I efterhand har han avslöjat att han tycket det var jätteskönt när jag fick orgasmförbud av barnmorskan i 8:e månaden...

• Anonym (tänker..)

hihi.... :)

jag har fantiserat om kvinnor ett bra tag, sen gick det raskt över när jag blev gravid.. med illamående osv.. men nu är den tillbaks igen!... :)

• Phlippan87

jag har aldrig haft sådana fantasier, tills jag blev gravid. då började jag drömma massa sex-drömmar om andra tjejer (totala främlingar men ingen kille i sikte). gick över efter några veckor dock, till sambons förtret för plötsligt var jag inte lika kåt på morgonen längre

• Anonym (tänker..)

philippan

jaha vad märkligt? du känner dig inte alls sugen nu? du fantiserar inte om kvinnor?

• Phlippan87

Anonym (tänker..) skrev 2009-11-27 15:59:29 följande:

philippan jaha vad märkligt? du känner dig inte alls sugen nu? du fantiserar inte om kvinnor?
    nej, fantiserar inte om något. har blivit sex kanske 5 ggr sedan i somras, stackars sambon har snart gett upp helt
  • Anonym (tänker..)

mm blir lätt så.. :(

• Anonym

Jepp, också gravid och tänker på tjej sex. Jag hade mina fantasier innan också men nu är aldeles hopplöst! Jag har fått en enorm sexlust och längtan....

• Anonym (tänker..)

vad skönt att höra! :) vart bor du du?

• 86maria

jag har börjat tänka mer efter jag har fått barn =) min kille tror att jag är bisexuell.. det kan jag säkert vara, jag har ju inte testat något vidare =)

• Anonym (tänker..)

86maria
    testat något vidare? nu förstår jag inte..

Svar på tråden Ok.. jag är gravid 13v och tänker bara på sex med andra kvinnor..