• Anonym (Sanna)

Min kille fingrar alltid mig i röven när vi har sex, vad ska jag göra??

Hej

Varje gång jag och killen har sex så fingrar han mig i röven... jag kan tycka det är skönt... men ibland blir jag så nervös att jag är smutsig där.. då tar jag bort hans hand och då märker jag att han inte är lika kåt när vi knullar.. =/ men så fort han fingrar med ett eller två fingrar i min rumpa så blir han svinkåt och pumpar mig vildare liksom... jag vill vara hans ultimatum och alltid uppfylla hans önskningar... så att han inte tänker " så tråkig hon är som inte vill det" eller något..för jag vill absolut inte vara det... hur gör ni andra?
    Jag känner att jag inte kan slappna av när han fingrar vi mig rumpan under tiden vi har sex , tänker liksom "är jag ren där eller inte", det förstör liksom hela känslan...och det är jobbigt att tvätta sig med tvål i röven jättenoga varje gång man duschar... för att man vet om vad som kommer hända när man har sex... och ibland får man inte ut all avföring...tycker det känns jobbigt! Men killen säger att det är lugnt att han inte bryr sig att jag e fräsh... men jag kan ändå inte vara helt avslappnad !

• Svar på tråden Min kille fingrar alltid mig i röven när vi har sex, vad ska jag göra??
  • Anonym (:))

det är ju uppenbart att både du och din man gillar det här! försök sluta oroa dig för att inte va fräsch.. jag menar, stoppar din man in fingrarna där, i tarmen liksom, då kanske man får räkna med att det inte luktar rosor om handen sen! :)

om du däremot inte vill fortsätta och att det stör dig. SLUTA!

• floskler

Nåt mer otändande än när tjejer "nekar" pga. att de känner sig ofräscha finns inte.
    Vi vet redan! Vi vet att vi själva kan vara lite ofräscha!

get down and get dirty!

man måste inte vara nyduschad varje gång det vankas sex.

• Anonym (O)

Njuta?
    Jag har också lite problem med att han fingrar just där, men jag försöker påminna mig om att han själv väljer vad han vill göra (vilket är grymt svårt att acceptera ibland, speciellt innan man blir så kåt att man faktiskt inte bryr sig).
    Känner jag att jag verkligen inte vill ha honom där så föreslår jag någon annan ställning där han inte kommer åt.

• floskler

Anonym (O) skrev 2009-11-27 14:23:56 följande:

Njuta?Jag har också lite problem med att han fingrar just där, men jag försöker påminna mig om att han själv väljer vad han vill göra (vilket är grymt svårt att acceptera ibland, speciellt innan man blir så kåt att man faktiskt inte bryr sig). Känner jag att jag verkligen inte vill ha honom där så föreslår jag någon annan ställning där han inte kommer åt.
    pga. ev. ofräschhet eller för att du inte gillar det?
  • Anonym (varit där)

Har ett ex som oxå va rumpberoende. Det började med fingrar i rumpan JÄMT.
    Han tjatade sen om analsex i evigheter och sen när han väl fick det så ville han inte gå tillbaka. Och han älskade att spruta i fel hål det gjorde han gärna och ofta.
    Helt besatt av fel hål!

Har frågat han nu efteråt på fyllan om han fortfarande är besatt av nr 2, men det hade gått över sa han, haha.. Så det kanske går över för din kille med

• Anonym (O)
    floskler skrev 2009-11-27 14:25:14 följande:
    Anonym (O) skrev 2009-11-27 14:23:56 följande: pga. ev. ofräschhet eller för att du inte gillar det?
    Jag tänker för mycket i sängen enligt min man.
    Jag blir egentligen helt galen när han fingrar där, men ibland tar min rationella sida över och efter långa diskussioner med mig själv så kommer jag fram till att HAN inte vill fingra där egentligen (för att det är ofräscht hur tvättad man än är), men gör det för min skull, eller nåt... Har lite svårt att slappna av och njuta när jag inte låter njutningscentrum ta över. 
    Jag undrar vad han tänker egentligen, för det är klart han SÄGER att det är så skönt att se mig med värsta orgasmen, men är det sanningen?
  • Anonym (O)

Kanske ska säga att jag inte pallar analsex öht - ETT finger räcker.

• floskler

Anonym (varit där) skrev 2009-11-27 14:30:30 följande:

Har ett ex som oxå va rumpberoende. Det började med fingrar i rumpan JÄMT.Han tjatade sen om analsex i evigheter och sen när han väl fick det så ville han inte gå tillbaka. Och han älskade att spruta i fel hål det gjorde han gärna och ofta.Helt besatt av fel hål!Har frågat han nu efteråt på fyllan om han fortfarande är besatt av nr 2, men det hade gått över sa han, haha.. Så det kanske går över för din kille med
    Ja ofta är det väl så?
    Testar nya saker...
    sånt som håller sexlivet igång tycker jag.
  • floskler

Anonym (O) skrev 2009-11-27 14:30:31 följande:

Jag tänker för mycket i sängen enligt min man. Jag blir egentligen helt galen när han fingrar där, men ibland tar min rationella sida över och efter långa diskussioner med mig själv så kommer jag fram till att HAN inte vill fingra där egentligen (för att det är ofräscht hur tvättad man än är), men gör det för min skull, eller nåt... Har lite svårt att slappna av och njuta när jag inte låter njutningscentrum ta över. Jag undrar vad han tänker egentligen, för det är klart han SÄGER att det är så skönt att se mig med värsta orgasmen, men är det sanningen?
    Kvinnor.....
  • Anonym (O)
    floskler skrev 2009-11-27 14:42:01 följande:
    Kvinnor.....
    Är det så?
  • Anonym

Tror kanske att han oxå skulle uppskatta ett finger i röven - om han nu verkar så rumpfixerad. Du vet, det man vill att andra ska göra mot dig..., lite gyllene regeln alltså ;)
    Å tycker du det är skönt, kör på! Det är väl inte så att han inte vet vad det hålet används till??

• Anonym (O)
    Anonym skrev 2009-11-27 14:44:04 följande:
    Tror kanske att han oxå skulle uppskatta ett finger i röven - om han nu verkar så rumpfixerad. Du vet, det man vill att andra ska göra mot dig..., lite gyllene regeln alltså ;)Å tycker du det är skönt, kör på! Det är väl inte så att han inte vet vad det hålet används till??
    Och det är här det blir fel för mig.
    Jag skulle ALDRIG komma på att pilla där på honom. Borde jag då tacka nej när han vill på mig?
  • Anonym (Sanna)

Min kille tjatar också jämt om analsex.. vilket vi haft många gånger.. oftast har kuken varit ren i stort sett när han dragit ut den..då har man kunnat andats ut och tyckt ok detta var ändå skönt och jag blev ju faktiskt helt galen när han pumpade mig i rumpan på alla fyra och sedan sprutade mot mitt rumphål... en annan gång när vi haft analsex så när han var klar och drog ut kuken så var det lite bajs på ollonet tydligen vilket jag inte hann se.. för han försvann direkt in på toaletten efteråt men berättade för mig sedan... och jag såg på honom att han var lite småäcklad efteråt och bara " shit , du har bajs i rumpan! du är en sån fin tjej, så det kan man inte tro!" men hallå, även "fina" tjejer kan också bajsa?

Han säger jämt att jag inte kan bajsa, för jag har aldrig bajsat inför honom vilket jag aldrig skulle kunna... medan han själv kan sitta på toa med dörren öppen och bajsa... han tycker inget är konstigt med det...
    Jag måste sitta med låst dörr och att musik är igång utanför eller något annat ljud som är igång, annars har jag såå svårt att bajsa när jag vet att han är hemma... vi är ju sambos..men det har alltid varit ett problem för mig =/
    Så kanske inte så konstigt att han alltid tror jag är skitren i röven... men jag håller ju också på i duschen och kör upp massa tvål där och sprutar in vatten... suck =/

Det kan vara väldigt upphetsande när han håller på med min rumpa, och han är helt besatt av den och alltid tjatar om att få ta mig där ,men ofta tänker man bara på en sak..och det är bajs!

• Anonym (O)
    Anonym (Sanna) skrev 2009-11-27 14:50:54 följande:
    men ofta tänker man bara på en sak..och det är bajs!
    Jag med...
  • floskler

Anonym (Sanna) skrev 2009-11-27 14:50:54 följande:

Min kille tjatar också jämt om analsex.. vilket vi haft många gånger.. oftast har kuken varit ren i stort sett när han dragit ut den..då har man kunnat andats ut och tyckt ok detta var ändå skönt och jag blev ju faktiskt helt galen när han pumpade mig i rumpan på alla fyra och sedan sprutade mot mitt rumphål... en annan gång när vi haft analsex så när han var klar och drog ut kuken så var det lite bajs på ollonet tydligen vilket jag inte hann se.. för han försvann direkt in på toaletten efteråt men berättade för mig sedan... och jag såg på honom att han var lite småäcklad efteråt och bara " shit , du har bajs i rumpan! du är en sån fin tjej, så det kan man inte tro!" men hallå, även "fina" tjejer kan också bajsa? Han säger jämt att jag inte kan bajsa, för jag har aldrig bajsat inför honom vilket jag aldrig skulle kunna... medan han själv kan sitta på toa med dörren öppen och bajsa... han tycker inget är konstigt med det... Jag måste sitta med låst dörr och att musik är igång utanför eller något annat ljud som är igång, annars har jag såå svårt att bajsa när jag vet att han är hemma... vi är ju sambos..men det har alltid varit ett problem för mig =/ Så kanske inte så konstigt att han alltid tror jag är skitren i röven... men jag håller ju också på i duschen och kör upp massa tvål där och sprutar in vatten... suck =/Det kan vara väldigt upphetsande när han håller på med min rumpa, och han är helt besatt av den och alltid tjatar om att få ta mig där ,men ofta tänker man bara på en sak..och det är bajs!
    Bajs i rumpan och kiss i fittan och ibland mensblod på snorren, vad är problemet?
    Om du känner att bakdörren är upptagen så säg till då så slipper ni skit på snoppen.
    Olyckor händer, det är inte mer med det.

som du skriver att du njuter så säger jag bara Go Go Go!
  • Anonym (m)
    här kan man då få sig ett gott skratt.vill man inte ha fingrar i rumpan ,säger man bara det.vill man ha det så tar man emot.vem tänker på bajs i den stunden? jag har då inte varit med om att det skulle komma nått på kuken el fingrarna.vi duschar bara som  vanligt.det låter löjligt när ni pratar så där.
  • tillgodo

Håller med floskler.

Man vet ju vad man gör och var man är.....Slappna av och njut.....OM man nu vill ha den där.

Blir förundrat över hur många det är som är sambos och ändå inte vågar prata öppet med varandra om sex och vad man vill och inte vill.
    Vill man inte ha ett finger i rumpan så säger man det.
    Och som kille skulle jag aldrig kunna tjata om att få göra något, hur kul och upphetsande blir det att veta att hon egentligen inte vill ??????
    Vill ju att båda ska njuta lika mycket !!!!

Ha en skön och sexig helg!

• floskler
    tillgodo skrev 2009-11-27 15:44:47 följande:
    Ha en skön och sexig helg!
    Önsketänkande men jag håller tummarna för dig
Svar på tråden Min kille fingrar alltid mig i röven när vi har sex, vad ska jag göra??