Min kille fingrar alltid mig i röven när vi har sex, vad ska jag göra??
Hej
Varje gång jag och killen har sex så fingrar han mig i röven... jag kan tycka det är skönt... men ibland blir jag så nervös att jag är smutsig där.. då tar jag bort hans hand och då märker jag att han inte är lika kåt när vi knullar.. =/ men så fort han fingrar med ett eller två fingrar i min rumpa så blir han svinkåt och pumpar mig vildare liksom... jag vill vara hans ultimatum och alltid uppfylla hans önskningar... så att han inte tänker " så tråkig hon är som inte vill det" eller något..för jag vill absolut inte vara det... hur gör ni andra?
Jag känner att jag inte kan slappna av när han fingrar vi mig rumpan under tiden vi har sex , tänker liksom "är jag ren där eller inte", det förstör liksom hela känslan...och det är jobbigt att tvätta sig med tvål i röven jättenoga varje gång man duschar... för att man vet om vad som kommer hända när man har sex... och ibland får man inte ut all avföring...tycker det känns jobbigt! Men killen säger att det är lugnt att han inte bryr sig att jag e fräsh... men jag kan ändå inte vara helt avslappnad !