Pinsamma händelser vid sex
För ett bra tag sedan hade vi en väldigt uppskattad tråd härinne på FL där vi delgav varandra olika pinsamma händelser/felsägningar/mm som hänt under sexet.
Nu hittar jag inte de gamla trådarna och ohur som helst är det ju alltid kul med nya saker så nu tycker jag att vi säger Hej Helg och grottar ner oss i varandras pinsamheter!
Jag kan börja :)
Datear en mycket äldre man just nu (han är 40 och jag 21) och han tänder på lite dirtytalk i sängen.
"Fine" tänkte jag och började prata om att jag var hans lammkött osv osv varpå han utbristr "Gillar du att bli knullad av min gubbkuk!?" och jag brister ut i skratt och skriker åt honom att hålla käften för att det räcker att han nästan är dubbelt så gammal som jag, sen skrattade vi båda.
Mitt ex ville också ha dirtytalk (jag är inte så bra på sånt där ska väl tilläggas, fniss) så när han höll på som bäst så sa jag lite fnissande "Åh, älskling, du är värsta TJUREN!!" varpå vi båda fortsätter i en halv sekund tills vi inser vad exakt det är jag har sagt och då faller han ihop över mig och gapskrattar och vi båda skrattade så mycket att vi fick ont i magen ^^