• guldtrassel

Pinsamma händelser vid sex

För ett bra tag sedan hade vi en väldigt uppskattad tråd härinne på FL där vi delgav varandra olika pinsamma händelser/felsägningar/mm som hänt under sexet.
    Nu hittar jag inte de gamla trådarna och ohur som helst är det ju alltid kul med nya saker så nu tycker jag att vi säger Hej Helg och grottar ner oss i varandras pinsamheter!

Jag kan börja :)

Datear en mycket äldre man just nu (han är 40 och jag 21) och han tänder på lite dirtytalk i sängen.
    "Fine" tänkte jag och började prata om att jag var hans lammkött osv osv varpå han utbristr "Gillar du att bli knullad av min gubbkuk!?" och jag brister ut i skratt och skriker åt honom att hålla käften för att det räcker att han nästan är dubbelt så gammal som jag, sen skrattade vi båda.

Mitt ex ville också ha dirtytalk (jag är inte så bra på sånt där ska väl tilläggas, fniss) så när han höll på som bäst så sa jag lite fnissande "Åh, älskling, du är värsta TJUREN!!" varpå vi båda fortsätter i en halv sekund tills vi inser vad exakt det är jag har sagt och då faller han ihop över mig och gapskrattar och vi båda skrattade så mycket att vi fick ont i magen ^^

• Svar på tråden Pinsamma händelser vid sex
  • Anonym (hänger på)

Jag ammade fortfarande och sex hörde väl inte direkt till vanligheterna, men så tände det till en kväll. Jag satte mig gränsle över honom, naken sånär som på amningsbh:n. Jag hade haft på mig den där bh:n i princip dygnet runt sedan födseln, på grund av att jag hade så mycket mjölk att det titt som tätt läckte. Så tänkte jag "nej, vafan, nu är jag trött på den här osexiga bh:n, det måste ju gå att vara utan i fem minuter". Dessutom hade jag ammat bara en halvtimme innan, så de kändes ovanligt urpumpade. Så av åker eländet.

Det gick en minut ungefär och vi var mitt uppe i det, jag red honom, när jag kände hur det rann till. Försent att göra något! Innan jag ens hunnit reagera sprutade bröstvårtorna som värsta sprinklersystemet. Maken blev alldeles kladdig av söt mjölk. Inte särskilt sexigt. Oj, som vi skrattade! På med den fördömda bh:n igen och så fick vi köra vidare med brösten i tryggt förvar.

• Anonym

Hänt mig oxo men gubben älskade det.

• guldtrassel

Haha, men vilken överraskning att helt plötsligt ha ett sprinklersystem fyllt med mjölk sittandes i ens knä ^^

• Anonym

Anonym (hänger på) skrev 2009-11-27 20:14:35 följande:

Jag ammade fortfarande och sex hörde väl inte direkt till vanligheterna, men så tände det till en kväll. Jag satte mig gränsle över honom, naken sånär som på amningsbh:n. Jag hade haft på mig den där bh:n i princip dygnet runt sedan födseln, på grund av att jag hade så mycket mjölk att det titt som tätt läckte. Så tänkte jag "nej, vafan, nu är jag trött på den här osexiga bh:n, det måste ju gå att vara utan i fem minuter". Dessutom hade jag ammat bara en halvtimme innan, så de kändes ovanligt urpumpade. Så av åker eländet.Det gick en minut ungefär och vi var mitt uppe i det, jag red honom, när jag kände hur det rann till. Försent att göra något! Innan jag ens hunnit reagera sprutade bröstvårtorna som värsta sprinklersystemet. Maken blev alldeles kladdig av söt mjölk. Inte särskilt sexigt. Oj, som vi skrattade! På med den fördömda bh:n igen och så fick vi köra vidare med brösten i tryggt förvar.
    Samma har hänt mig, ledsnade oxå på bh:n så den åkte av, men den åkte ganska fort på igen=)
  • Hoggepogge

Jag får väl bidra till en pinsam händelse.... (Tyckte jag)

Var med en tjej...vi låg och hade det riktigt skönt..När jag började känna at tdet var "dags" så sa hon lite porrigt att jag skulle spruta henne över brösten...
    Sagt och gjort drog jag mig ur och riktade härligheten upp mot brösten.
    Dock var det så bra tryck i bössan så ett skarpt sprut landade rakt i hennes öga.
    Varpå hon skriker och undrar vad jag gör...
    Fy vad jag skämdes...

• Anonym (beritbananas)

min sambo säger "plopp" när han trycker in kuken.... grrrr

• Anonym (beritbananas)

ska även tillägga att en gammal dejt till mig hade blivit matförgiftad eller nått för mitt under akten springer han till toa och spyr och kommer sen tillbaka för att fortsätta knulla,spyr igen och fortsätter. jag var inte så tokpeppad att fortsätta men gjorde de ändå.

• Hoggepogge

Fyyy...det lät inte som en turn on... Stackars honom!

• dysleskikern

Anonym (beritbananas) skrev 2009-12-10 14:27:02 följande:

min sambo säger "plopp" när han trycker in kuken.... grrrr
  • Mariohn

Min kompis har skaffade en ny kk för ett tag sedan. Hon blev inte långvarig eftersom det visade sig att hon gillar dirtytalk på engelska. Ett språk hon inte behärskar särskilt bra. Efter det senaste "jes JES take on my pussy" lyckades han helt enkelt inte flagga längre.

• Anonym (haha)
    Mariohn skrev 2009-12-10 14:51:22 följande:
    Min kompis har skaffade en ny kk för ett tag sedan. Hon blev inte långvarig eftersom det visade sig att hon gillar dirtytalk på engelska. Ett språk hon inte behärskar särskilt bra. Efter det senaste "jes JES take on my pussy" lyckades han helt enkelt inte flagga längre.
    *ASG*
  • Theta

Kan dela med mig av något av det mest pinsamma fyllesexet jag varit med om..

För några månader sen, i början av sommaren så hade vi fest här hemma. Eller ja, mitt i veckan kände jag & några andra för att dricka. Vi var typ 6 pers. Efter ett par feta groggar (tåler inte starksprit) så bestämmer jag mig för att jag vill just nu, och kan inte vänta med att ha sex. Slutar med att jag och mannen har sex på bilen, när de andra är inne och står och asgarvar & tittar ut genom fönstret, 1,5 meter från oss ^^
    Polaren fotade och sen fortsatte de att supa. Morgonen efter var inte den bästa, och blev bara sämre när jag påmindes om detta.. Fy fan..

Svar på tråden Pinsamma händelser vid sex